mor.monsen Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Jeg har gitt flaske til Ingvild når brystvortene mine har vært for såre til å amme og når jeg har vært ute av huset uten henne. Det har ikke vært noe prøblem før inntil en uke siden. Nå vil hun ikke lengre ha verden flaske eller smokk. Er ikke det litt rart? Bare puppen som gjelder plutselig. Hun har tatt smok og flaske siden2 dager etter fødselen. Nå er hun 2,5, mnd. Noen som har tips til hvordan jeg kan få henne til å ta smok og flaske igjen? Har prøvd forskjellige typer flasker og smokk, men ingenting er godt nok.
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Ingen av de tre yngste her har villet ha flaske...de to midterste har tatt smokk helt greit, men minstemann måtte "øve" i neste tre måneder før han skjønte noe av den, og likevel er han bare sånn passelig fornøyd med den;0) Hun blir jo stor nok til kopp om ikke så lenge, da:0)
mor.monsen Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. mai 2008 joda, men jeg syns det er veldig greit å kunne gi matansvar over på far om jeg vil ut en tur eller lignende. Jeg var på sykehuset i går n oen timer,mens far passet Ingvild. Å han var ganske svett da jeg kom hjem å ungen hadde nektet å spise å bare skrek. Vi øver med smokken i dag da.. men hun virker ikke særlig overbevist ennå. Skal prøve å gi litt flaske i ettermidag... må vel bare prøve litt hver dag eller noe? Det som er så rart er at for noen uker siden fikk hun flaske flere ganger om dagen uten problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå