Gå til innhold

Gravid :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå tror jeg jammen meg at jeg kan slippe jubelen løs, for jeg har fått flere positive tester! To CB og tre billigtester, og strekene blir bare sterkere og sterkere. :)

Det har ikke helt gått opp for oss at vi skal bli mamma og pappa, men det kommer vel etterhvert. Hadde ikke trodd at vi skulle få det til på første forsøk!

Jeg kommer nok til å henge litt her inne til jeg har fått det bekreftet hos legen (skal dit på mandag) før jeg beveger meg over til første tri.

Lykke til til alle dere som prøver!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye :)

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Det gir meg håp om at vi kan klare det på første forsøk også.

Har du brukt noen form for prevansjon frem til nå?

Skrevet

Gratulerer ! Så gøy at det klaffet på første forsøk - det er ikke mange forunt ;-)

Lykke til videre !

Skrevet

Tusen takk:)

Har gått på minipillen, og sluttet forrige mnd. Fordelen med minipillen er at den ikke stopper eggløsningen, bare gjør det vanskeligere for egget å bli befruktet, så har hele tiden hatt el selv om jeg har gått på prevansjon. :)

Skrevet

Gratulere så mye!! håper vi andre kommer etter om snart. Og masse lykke til senere

Skrevet

Så gøy! Gratulerer :D

Skrevet

gratulerer kjempe masse:)

sniker til meg litt baby støv jeg:)

Skrevet

Tusen takk for alle gratulasjoner. :) Det har ikke helt gått opp enda, men det gjør det vel gjerne ikke før man sitter med ungen i armene;)

Skrevet

Gratulerer!!!! :DDDD

Ja eller det går kanskje opp for deg når du står med hodet nedi do hver dag i flere uker, eller når du må opp på do i halv fem tiden hver morgen, eller når du blir vekt om natta av at noen sparker deg sånn passelig hardt i ribbeina eller når du må sove sittende pga halsbrann eller når du ikke får konsentrert deg om Frustrerte Fruer fordi babyn hikker noe innmari inni magen eller når beina og nesen hovner opp fordi du er full av vann eller... ;P

Masse lykke til, og vent på oss da! :)

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Skrevet

Gratulerer så mye!!Heldig som klarte det på første pp!!Lykke til videre med den voksende mangen:)

Skrevet

ååå,gratulerer så mye :)

Skrevet

Gratulerer da! Er det deres første? =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...