Gå til innhold

Tenk litt over hva dere skriver


lilletrollet

Anbefalte innlegg

Har lest litt her inne til og fra og det som slår meg er hvor stygg enkelte kan være i sine svar. Dere er alle sammen inne i en vanskelig og følelsesmessig tung periode. Dere har alle sammen tatt en valg om at dere ønsker å adoptere, selv om årsakene kan være ulike. Hvem er da "du" som har rett til å rakke ned på dine medsøstre for at de har andre verdier eller synspunkter enn deg!?! Det er heldig vis opp til eksterne personer å avgjøre om dere er skikket til å adoptere eller ikke. Når jeg leser her inne kommentarer som "du skulle aldri fått lov å adoptere" og personangrep som er på grensen til sjikane, ja da kan jeg ikke annet enn å bli provosert. Det er jo lov å tenke seg litt om før man skriver og ikke bare buse ut med sine meninger til personer du aldri har møtt.

 

Jeg vil ønske dere alle sammen lykke til videre i prosessen og en hyggelig 17.mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner hvilket innlegg du sikter til. Selv om jeg synes det var drøyt sagt, kan jeg ikke annet enn å være enig med den som kom med kommentaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...