Smiiil :o) Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Har så lyst på hairextention... Har tenkt på det veldi lenge nå. Mannen min er ikke like overbevist som meg, men sier jeg selv får avgjøre dette. Fikk jo 9000 igjen på skatten. Hjelp! Greier ikke å avgjøre dette jeg. Er det skikkelig harry å bruke 4000-5000 på hår...?
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Om du har veldig lyst på så hvorfor ikke, folk har brukt penger på verre ting enn det. Men husk det er mye mas med det, du må bruke en sånn dyr spesialshampo også må det flettes hver natt osv osv osv. Og personlig synes jeg ikke at det er fint fordi man ser at det ikke er ekte, men det er jo ikke jeg som skal ha det så det betyr ikke så mye.
Gjest Mylian *2pp* Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Det du snakker om tigern må jo være billig-extensions.. Jeg hadde i alle fall ekte hår, de skjøter det på under festene i håret så det syns ikke at det er "fake". Man kan farge det som vanlig hår osv. Kostet 6000 for hele håret, studio alf
Smiiil :o) Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2008 Ja, jeg trodde jo det skulle se ekte ut. Så du har hatt extention? Tror kanskje jeg må ha...
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Nei jeg tenker på de samme som deg, jeg synes likevel det ser falskt ut. Men det er vel kanskje bare meg. Uansett hadde jeg gått for det om jeg virkelig ville, det viktige er ikke hva andre synes men hvordan man selv føler seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå