Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noen norske eiendomsmeglere som selger hus i USA? eller om noen vet om noe ala finn.no som man kan titte på priser og hus der?

Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har på finn.no da.. :) Hehe.. Det er det eneste jeg vet om;)

Skrevet

Dem har det ja.. haha. Se der ja, så mye sjekker jeg ut før jeg skriver.. :P

Skrevet

remax.com bedre å bruke amerikanske meglere da de norske ofte skrur opp prisen når det kommer nordmenn som vil kjøpe bolig..

Skrevet

Takker :)

Utifra det jeg har funnet hittil virker det som man kan få ganske så billige boliger i USA? Kommer selvsagt an på hvor i landet, men du får jo kjempefine hus flere steder til under 1 mill..!

Skrevet

Dagens Næringsliv hadde en artikkel om kjøp av hus på tvangssalg i USA.

Var et megler selskap som busset folk rundt for å se på hus. Folk kom fra Taiwan og alle mulige steder for å kjøpe. Hus på tvangssalg skal visst være enda billigere enn det man ellers finner. Leitet litt men fant bare sider hvor man måtte abonnere for å få se annonsene.

Akkurat som om man måtte betalt for å søke på finn. Skikkelig dårlig ide spør du meg.

Vel, skulle du finne en gratis foreclosure site kan du gjerne tipse om det her :-)

Skrevet

Et av de billigste stedene skal visst være Vegas.

Her er det vel rimelig bra klima også? Kanskje litt vel varmt da vel og merke. Men det er vel ikke spesielt fuktig. Og fuktig og varmt må jo være håpløst i forhold til forfall når det gjelder et hus. Ikke spesielt kult å komme til USA huset og så er hele huset myglet.

Men blir det ikke litt håpløst å eie noe så langt borte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...