Giinaღ Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Er det flere enn meg som har sykluser som er på bærtur etter MA? Hadde MA i desember. Har kun hatt EN eggløsning og mens etter det,,,blæh, er så fortvilende. Må jo komme av aborten da syklusen alltid har vært normal tidligere? Har vært hos gyn og sjekket evt. cyster (ul av livmor, eggstokker). Ingenting galt såvidt han kunne se. Heldigvis har jeg nå fått pergo men først må jeg få mens for å kunne begynne på pergo. Begynner å bli UTÅLMODIG nå!!!!!!!!! Noen flere som meg???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå