Gå til innhold

Utsabile sykluser etter MA?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som har sykluser som er på bærtur etter MA? Hadde MA i desember. Har kun hatt EN eggløsning og mens etter det,,,blæh, er så fortvilende. Må jo komme av aborten da syklusen alltid har vært normal tidligere?

 

Har vært hos gyn og sjekket evt. cyster (ul av livmor, eggstokker). Ingenting galt såvidt han kunne se. Heldigvis har jeg nå fått pergo men først må jeg få mens for å kunne begynne på pergo. Begynner å bli UTÅLMODIG nå!!!!!!!!!

 

Noen flere som meg???

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...