C *baby i magen* Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 testa positiv i dag. er litt usikker på hvor mange uker jeg er på vei. jeg har et prøverørsbarn i magen og satte inn egg 2mai. og det sitter noen som kan hjelpe meg?
isi* med liten januar spire!! Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Åhhh gratulerer sååå mye!!! Håper den lille virkelig klorer seg fast... Jeg hadde el 22april og er 5+3 idag, og termin 15 januar... Kanskje rundt den 25jaunar du har termin da? Åh masse masse gratulerer!!! Klem
C *baby i magen* Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2008 takk det er helt uvirkelig at jeg er gravid. har fått så mange negative tester i snart 3 år. så det er veldig rart. nå kan jeg slappe av litt liksom. ja det er sikkert rundt der en gang jeg har termin. får vel vite det på ultralyden tenker jeg
isi* med liten januar spire!! Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Hihi såå glad på dine veine!! Uff jeg syns det var tungt med 9pp før pos test... Lucy m spire, her inne, prøvde også i rundt 3 år.... Når skal du på ul da?? ' Grattis såå mye!!! Å lykke til fremover=)
C *baby i magen* Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2008 jeg skal på ultralyd 6juni. det er ikke lenge til altså koselig å få så varm velkomst
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 VELKOMMEN hit vennen!!!! :-) Er så glad på deres vegne!!! :-) Masse gratulerer!!! :-) Kos deg masse med tanken på at du endelig er gravid!! Det fortjente dere!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå