Gjest Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Noen med erfaringer, positivt og negativt? Skal brukes av 1 åringen frem til vognslutt! Virker veldig grei å trille, og lett.....
snuppedupp Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Jeg har hatt denne vognen. Var veldig fornøyd med den, og det var ingen problemer med å få solgt den etter at jenta hadde sluttet med vogn.
happybirthday Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Har nettopp fått den og har brukt den mye allerede. Var ute etter noe som er lett å trille, full liggestilling, samtidig som det skulle være slike store hjul (ikke paraply-hjul), ikke tre-hjuling, og at det skulle være regulerbart håndtak. Den har alt dette og er perfekt til mitt bruk. Følger også med regntrekk.
happybirthday Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Ble foresten litt usikker, skulle det ikke følge med overtrekk/fotpose til Timmyen? Har ikke fått dette, når jeg tenker meg om, eller tar jeg feil at det skulle følge med i prisen?
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Nei, fotposen følger ikke med. Koster 299. Går for denne vogna jeg:) Takk for svar!
Minnie Mom Skrevet 16. mai 2008 #7 Skrevet 16. mai 2008 Vogna er helt knall! VI har en 2008 modell som guttungen har brukt litt, og som lille tulla skal gå over til etterhvert. Vi hadde med vogna til Danmark nå på ferie siden den tar litt mindre plass i bilen enn Mistralen. Snuppa lå i softbagen og den er kjempegod å trille. Veldig kjekt at man kan ta av bakdelen på kalesjen, på den måten fikk hun godt med luft selv om vi var på stranda i 25 varmegrader.. ) Har ingenting negativt å si, løp og kjøp! )
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #8 Skrevet 16. mai 2008 Veldig fornøyd med denne vogna! Har hatt den noen måneder nå. Trengte en mindre vogn en hovedvogna, som er brio. Brioen er så god fordi den har fjæringer som gjør den veldig god å trille, men Timmyen er absoultt å anbefale. Lillemann ligger godt i den, kalesjen er stor og dekker mye, pluss at den er avtagbar og har lukke/åpneklaff på toppen. Den er lett og har relativt stor oppbevaringsrom på undersiden. Kjempefornøyd!!! Men et spørsmål til dere som har den, får jeg tak i de grove hjultypene til denne vogna? Kjøpte vogna i Sverige og der hadde de bare den glatte hjultypen.
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #9 Skrevet 16. mai 2008 Jeg kjøpte vogna nå i ettermiddag jeg. Den virker veldig god, men har ikke fått testa den så mye ennå da. Veldi moro å få så positive tilbakemeldinger:) Så da satser jeg påat dette var et godt kjøp!!
Bare jeg er meg :o) Skrevet 16. mai 2008 #10 Skrevet 16. mai 2008 Veldig fornøyd med timmy vogna vår. Byttet ut simo kombivogna da han var 10 mnd.Nå er han 2 år og har fortsatt god plass.Lett og hendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå