*tybber* Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Har ikke fått noe sånn skjema enda, og det er 4 uker siden jeg fødte. Skal jo sende med kopi av fødselsattesten når jeg sender inn det arket ang dåpen, men jeg får jo ikke fødselsattesten før navnet hans er registert. Det navnskjema ligger vel ikke på nett vel, som vi kan skrive ut?
LadyLuck & Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 vi fikk det automatisk i posten etter tre uker.. kanskje på folkeregisteret sine hjemmesider??
*tybber* Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2008 Samboeren min prøvde å sjekke i går, men fant ikke noe. Skal ta en titt jeg! ;o)
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Det kommer automatisk ja, men det tok sin tid før skjemaet kom hos oss, 1-2 mnd etter fødselen. Fødselsattesten kom vel en liten mnd etter vi sendte inn navneskjemaet. Vet ikke om det finnes på nett. Tviler siden personnummeret til den lille står i dette brevet.
*tybber* Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2008 Fant ikke noe skjema der. Får vel ringe og etterlyse det!
*tybber* Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. mai 2008 Vi skal ha dåp allerede 6. juli, så må nesten ringe å etterlyse det tror jeg. Rekker jo ikke å vente i 1-2 mnd til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå