Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Hvordan tester mener dere er best? Skal kjøpe idag, har hørt Clear Blue er den beste. Stemmer det? Hva bruker dere`?
milla87 Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 vet ikke hva som er bevist å være den beste, men clear blue har funket kjempe fint på meg:)
Guttemamman:-) Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 har du passert IKM? Hvis ikke tror jeg ikke det er lurt med den digitale Clearblue. Den krever høyere konsentrasjon av hcg enn den vanlige. Lykke til:-)
isi* med liten januar spire!! Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Jeg testet denne uken først pos med vanlig cb og så cb dig. Å begge gav fort svar =) da var jeg en uke over ikm da (trodde det var ikm dagen men jeg hadde regnet en uke feil =) ) lykke til!!!
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2008 IKM? Hva er det? Må innrømme jeg ikke er så inne på dette her jeg....
Meerim Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Det er ikke kommende mens. Dvs den dagen du skulle hatt mens men håper at den ikke kommer!!!
Guttemamman:-) Skrevet 16. mai 2008 #7 Skrevet 16. mai 2008 IKM er dagen du normalt ville ventet mensen(Ikke Kommende Mens). Men hvis du er over tiden anbefaler jeg den digitale...da slipper du å tyde streker. Der står det klart og tydelig gravid eller ikke gravid. Men det er mange som tester noen dager før de normalt skulle fått mensen og da er det lettere at en vanlige testen slår ut.
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. mai 2008 Jeg skal ha mensen rundt 1 juli jeg.... Er det for tidlig å teste da?
Guttemamman:-) Skrevet 16. mai 2008 #9 Skrevet 16. mai 2008 He he:-) Tuller du nå eller mener du 1.juni?? Uansett så er det tidlig enda..Er jo over to uker til 1.juni og da har du mest sannsynlig ikke hatt eggløsning enda en gang...
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 16. mai 2008 Oi, ja selvfølgelig, hehehe, mente 1 juni ja.
Guttemamman:-) Skrevet 16. mai 2008 #11 Skrevet 16. mai 2008 Er nok ingen vits i å teste før tidligst noen dager før 1.juni da!! Jeg venter mensen omtrent samtidig og jeg regner med eggløsninga skjer i helga. Så masse sex i helga på deg også så blir det kanskje en spire:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå