Sunniva78 har to små Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Mini gulpa i heeele senga i dag tidlig... Har aldri gulpa i senga før, så jeg har ikke noe under hodet hans. Er generelt ingen gulper. Så nå må jeg vaske skinnet, men hvordan??
LadyLuck & Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 på reflex har merket Joha et flytende vaskemiddel til ull og soveskinn, funka kjempebra på "storebror" sitt da han spydde i hele senga
BabyV Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Dette står det på nostebarn.no sine sider: Skinnene kan vaskes på 30 grader ullprogram, helst med sepe for ubehandlet ull. De sentrifugeres lett og henges opp til tørk.
Sunniva78 har to små Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. mai 2008 Takk! (Hehe, tenkte ikke på å gå inn på Nøstebarn sine sider... )
BabyV Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 hehe - sånn er det bare av og til. Håper du får skinnet rent Men et lite tips - jeg har ikke nøstebarn sine skinn, men et annet. Når jeg vasker det så krøller hårene seg veldig. Så jeg bruker en børste som jeg har kjøpt på lindex til å kjemme ut flokene. Det er en børste med få tagger (hvis du skjønner hva jeg mener). Har hørt noen andre sverge til hundebørster til dette formål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå