rosa og en blå Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 nei nei.. det er jo over 3 år siden sist eg brukte bunaden. så tanta mi har nå lagt den UT 4 cm. kom så på at eg må jo teste skoa... fikk dem ikke på.. har jo født 2 barn og er 10 kg tyngre. men søren altso. ER det alt for teitt å gå med fin sko? (de er ikke sååå fine heller)
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Kan bruke. Hvis noen kommenterer det kan du bare si at de gnager. Eller du kan kjøpe nye på obs til 249 hvis du har det i nærheten.
Mille** Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Huff, ja jeg syns ikke man kan gå med pensko til bunad....sorry! Kjøpe nye? )
Sivalur Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Går sikkert bra å gå med fin sko - med mindre du har tid til å dra i butikken idag og kjøpe nye bunadsko? Koster litt, men hvis du skal bruke bunaden neste år og årene fremover, så er det jo kjekt å ha. Har selv handlet bunadsko på 16. mai tidligere år, håper jeg slipper det i år, har ikke prøvd hverken sko eller bunad ennå.... !
rosa og en blå Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. mai 2008 joa bor jo nært moa.... hehe.. - men, arg.. sitte her med en sjuk beibi og VELDIG lite på kontoen...
Spataplasj Skrevet 16. mai 2008 #7 Skrevet 16. mai 2008 Er det skinnsko?? På med våte tjukkelestar (med plenty compeed strategisk plassert under) ned i skona å gå deg ein laang tur!
LadyLuck & Skrevet 16. mai 2008 #8 Skrevet 16. mai 2008 både OBS,Sparkjøp og Økonomisko selger billige bunadsko
-Lane- Skrevet 16. mai 2008 #9 Skrevet 16. mai 2008 Jeg kjøpte nye i går. De kostet 945,- Satan,det var kjedelig å svi av så mye på bunadsko.. men jeg hadde billigsko og de var så vonde så vonde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå