Gå til innhold

Allergi og reaksjon


Har to godgutter!

Anbefalte innlegg

Grr... skrev akkurat et innlegg som forsvant...

 

Thomas fikk en allergisk reaksjon i går, øynene hovnet opp og han fikk elveblest på overkroppen.

 

Han er allergisk mot egg, men har ikke fått i seg det. Vi mistenker at han har pollenallergi (som ofte følger de som har eggallergi) siden han har klødd seg i øynene i et par uker - selv om legen sier han er for liten til at pollenallergi slår ut.

 

Men får man utslett av pollenallergi? Det er vel helst noe han har spist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm, kan ikke si jeg har hørt om utslett i forbindelse med pollenallergi. Har han spist noe anderledes/nytt i går da? Guffent med sånne hendelser altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke hørt noe om elveblest og pollen....Men kan være han har vært i kontakt med en plante som var giftig? Brennesle eller noe sånt?

 

Viste heller ikke at de var for små til å får reaksjon på pollen enda, trodde ikke det var aldersbetinget jeg...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei der er vi om dagen også... ALLERGI ALLERGI... hmf!!! men det er jo egg William ikke tåler også!!! Hører at pollen trigger mat allergien veldig, så jeg trodde heller ikke at det var pollenet i seg selv.. Men nå er jeg i tvil... Han er så trøtt og sliten. men idag gar vi fått Aerius medisiner og det skal de visst ikke bli så trøtte av.. Håper på det beste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...