Gå til innhold

Juhuu, halvveis idag gitt;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig!!! Nå begynner tiden virkelig å fly håper jeg. Deilig å kjenne den lille sine små spark om kvelden når jeg slapper av etter jobb.. Er nå det begynne å bli gøy synes jeg;) Hvor langt er dere på vei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er en dag foran deg Ü ja begynner å bli mer artig nå som man kjenner skikkelig liv inni der...Også er det ikke såååå fryktelig lang tid igjen til babyen kommer.. syns jeg har venta fryktelig lenge allerede...hehe ;)

Skrevet

Ja de første mnd går seint, hehe.. I hvertfall for meg som ble flytta 3 uker tilbake med termin.. Men nå går det framover heldigvis;) Har feira med litt for mye mat idag kjenner jeg, hehe.. Litt knaskesyk idag;P

Skrevet

Da skal jeg kanskje ikke klage over 3 dager ;) Hadde fått angst av 3UKER :o

Her feires det i grønne epler av alle ting, egentlig utrolig hvor mange epler man kan spise på en dag hehe.... ;)

Man merker ikke at man er full før det er forseint heller....farlig det der..hehe :)

Skrevet

ja det var litt stusselig først når det ble termin i oktober i stedenfor september, men nå er jeg vant med tanken;) Ja uff, pleier ikke å knaske så mye på en gang, men idag ble det litt mye, hehe.

Skrevet

Hehe du tok den helt ut idag ;) Det syns iallefall ikke på oss at vi har frotsa litt ekstra en dag da... :P

Det kan jo hende h*n kommer før da, har hørt at mens terminen oftest stemmer, uten at jeg er noen ekspert altså ;) Skjønner meg ikke på de som sier at de ikke har rukket noe før det nærmer seg termin men så kan det jo hende at det faktisk stemmer at tiden går fort når man først er kommet halvveis... *håpehåpe* :D

Skrevet

Ja hehe.. Er kjempespendt på fødselen! Vi vet ikke kjønne på den lille i magen så har en ekstra spenning med det. Ser du venter en liten gutt;) Har en skikkelig gutte-følelse selv, vet ikke hvorfor. Ja jeg satser jo egentlig på at mens-termin stemmer, men tror ikke det, fordi jeg testa negativt veldig seint så de har nok sånn ca. rett i hvertfall, hehe:) Har du fått handla inn noe da?

Skrevet

Spennende da,skal du på noen flere ul eller skal du vente til h*n kommer, vi var i tvil om vi skulle eller ikke skulle vite, men han var en aldri så liten blotter så ble ikke så mye valg uansett ;) Har handla inn litt klær og tepper og dyner er halvpris på babyting på kid nå så da forsvant penga ja ;)

skal få og låne litt også så mangler egentlig bare seng og vogn og stellebord (det viktigste altså ;) du da gått amok ennå?

Skrevet

Vi bestilte ikke ny UL, for hadde blitt enige om at får vi ikke vite det da, så venter vi til fødselen;) Til nå har jeg bare kjøp klær egentlig, hehe.. Masse klær, så mye roe meg litt nå:P Ellers kjøper vi resten av utstyr når babyrommet har blitt pussa opp tror jeg, slik at vi har et sted å sette alt sammen. Bor i en 60 kvadrats-leilighet så er ikke alltid like greit å få plass til alt, hehe.. Vi skal bygge veranda også i sommer så pengene flyr, men er blitt flinke til å legge vekk litt penger slik at den lille får sitt. Gleder meg masse til å handle disse store tingene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...