Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 hadde lyst på carena easy men den var visst ikke så god
SaftSuse *Overtid* Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Har ikke kjøpt sjøl enda, men hadde også tenkt å kjøpe carena easy, helt til jeg kikket litt nærmere på den.... Etter å ha sjekket masse masse på nettet, fant jeg ut at det må bli ei maclaren ( koster endel mer da :-s).
Zarathustra Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Testet ut mange selv før vi bestemte oss. MÅ bare anbefale Maclaren. Den er helt fantastisk. Vet den koster litt mer, så det er selvfølgelig avhengig av økonomi, men etter mitt skjønn er det ingen over- ingen ved siden når det gjelder trillekomfort, full liggestilling, lett å pakke sammen etc. *veldig fornøyd*
SaftSuse *Overtid* Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Nå har vi kjøpt Maclaren techno xt, den er prøvekjørt og jeg angrer ikke et sekund! Helt super å trille )
Candy girrrl Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Jeg har hatt Maclaren XT, Peg Perego Pliko og Bugaboo Bee. Maclaren: Herlig å trille. Noe av det ypperste. Men..latterlig liten handlekurv. Henger du en stelleveske på håndtaket vipper vogna når ungen går utav. Irriterendes. Og den er helt åpen bak. Min sønn på 6 mnd greide å åle seg ut av selene, bakeover og deiste med hodet rett i flisgulv. Peg Perego Pliko. Flott og solid vogn. Nesten en kryssning av vogn og trille. Litt for stor sammenlagt. Opplevde knirking og skjvevheter etter en tid. Og tung å trille over fortauskanter o.l. Men romslig og fin for både store og små. Bugaboo Bee. Nydelig vogn. Kun et lite minus. Kalesjen kan være litt lav til større barn. Men har man den inne eller helt av kan den brukes til ungen er 4. For den er lang i ryggen.Beste trille jeg har hatt!!
lillegutt mars o7 Skrevet 16. mai 2008 #7 Skrevet 16. mai 2008 Baby Travel sin Sulky Shopper! 4 innstillinger på ryggen.Og enkel å justere! Veier kun ca 9 kg. Liten sammenlagt,tar liten plass i bilen. Stor handlekurv og kalesje. Koster 999 kr hos Reflex. Hjulene kan låses. Bruker min nesten daglig!Hver gang vi skal ut et ærend eller noe. (Har Teutonia til de lengre trilleturene da.)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 16. mai 2008 #8 Skrevet 16. mai 2008 Vi har Maclaren MX3, synes den er veldig god. Den er lett, enkel å manøvrere/legge sammen, behagelig og har mange fine funksjoner...men utrolig liten kurv under og som andre nevner - du kan ikke henge noe på styret for da tipper den over (den er for lett!). Men jeg er uansett veldig fornøyd :-)
Bergene Skrevet 17. mai 2008 #10 Skrevet 17. mai 2008 Brio sitty er bare utrolig god! En drøm å trille =)
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2008 #11 Skrevet 17. mai 2008 Bugaboo bee har nesten trillekomforten til en vanlig vogn.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2008 #12 Skrevet 17. mai 2008 Emmaljunga scooter solid vogn,god å trille,finnes i mange farger,har brukt denne vogna i 1 år,ikke funnet noe negativt med den ennå www.emmaljunga.se (der ser man de ulike variantene av denne vognen)
du og jeg og vi to Skrevet 17. mai 2008 #13 Skrevet 17. mai 2008 Åh, kunne dere ha fortalt litt mer om Bugaboo Bee? Jeg er så i tvil om jeg skal kjøpe den eller Maclaren XT! Hvordan blir Bee'en når den slås sammen? Er den lett?
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2008 #14 Skrevet 17. mai 2008 Den veier 7,5 kilo. Veldig lett å slå sammen og slå opp. I stede for å bli lang og smal som andre triller blir denne et ganske lite kvadrat sammenslått. Mye mindre enn TFK Buggster iallefall. Og også mindre en Peg Perego Pliko. Fordelen med denne trillen er at du kan ha barnet snudd mot deg. En valgmulighet som nesten ikke finnes på andre triller. En annen fordel er stor handlekurv og regulerbart håndtak. Det jeg også synst er et pluss er at håndtaket er en stang i stede for de to klassiske paraplytrille håndtaka.
du og jeg og vi to Skrevet 17. mai 2008 #15 Skrevet 17. mai 2008 Ja, det er sant... Noen som vet hva Maclaren veier? Og om hvor liten den blir i forhold til bee? Maclaren er jo også ganske dyr, og det er fristende å legge i litt ekstra for å få en super trille!
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2008 #16 Skrevet 17. mai 2008 Maclaren veier 6,5 kg. Den blir lang og smal. Littt breiere i ene enden. Minuset med den er liten handlekurv. Men ellers fin trille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå