Piipii Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Hvor mye vann skal i en porsjon grøt, altså nestle sin 8 mnd grøt? Og hvor mange skjeer har dere i?
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 jeg fyller vann i skåla og så tar jeg i litt og litt pulver til grøten blir passe tykk.....aldri målt..
Piipii Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2008 Ok så du vet ikke hvor mye vann du bruker heller?
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Det kommer vel an på hvordan barnet liker den. Mini vil ha den tykk, mens ene i barselgruppa liker den nesten flytende, så det varierer. Men det står jo på pakken, tror jeg. Hjalp sikkert kjempe mye:)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Tar vannet først, så bare har jeg i pulver til det er rett konsistens=) Har ikke hørt om noen som måler opp, så har ikke peiling på hvor mye det skulle vært.. Men står det ikke noe på pakken? *løper å sjekker*
1mor3barn&1000ideer Skrevet 16. mai 2008 #7 Skrevet 16. mai 2008 Jeg gjoer og som de over, det er jo babyen som bestemmer hvor mye h*n vil spise, saa da spiller det jo ikke saa mye rolle hvor mye vann du tar. Bare proev deg frem.
mamman til to gutter Skrevet 16. mai 2008 #8 Skrevet 16. mai 2008 Det står på siden av pakka hvor mye de regner at en posjon er, både med grøtpulver og vann. Jeg gjør som de andre, tar passe mengde pulver og blander med vann til konsistensen blir bra og gir til mini ikke vil ha mer...
Piipii Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. mai 2008 Er det jeg også gjør men lurte bare på hvor mye en porsjon var:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå