Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 for her er det bollebaking og bading av togdama på tapetet:-) Fjortis som har arbeidsuke i barnehagen denne uken, føk ut døren idag tidlig, pyntet og klar for tog hun også. Og jeg skal bare fortelle dere at hun store er så sliten og trøtt etter en arbeidsdag i barnehagen at hun sovner før middag!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 He he he, ja det er fulldagsjobb og ta vare på småbarn:o)) Kanskje funker det sånn at det drøyer en stund med barnebarn fra den kanten:-DDD
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Å jeg skal ta opp lilleklatt som sover enda!!!! Å så skal jeg se om skjortene virkelig ble hvite,eller hva....Må vel stryke også...knurr... Kan tenke meg hun sovna ja.hahaha.Tar på å jobbe med di små en hel dag =) Men hun er flink da. Vi skravles senere.Nå går snart toget forbi med alt jeg skulle gjort,men ikke har gjort.Tror jeg setter seil på benken,åpner døra og håper vinden tar hele stasen med seg ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå