Gå til innhold

Uff. Kjøper meg god samvittighet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldstemann har fireårsdag til uka, og jeg skal avlegge embedseksamen nøyaktig en uke etterpå. Leiligheten står på hodet, og jeg har verken tid eller overskudd til å rydde og vaske slik at vi kan ha selskap her. Lite plass har vi også, så det er egentlig ikke noe egnet lokale for barneselskap Har fryktelig dårlig samvittighet, han burde jo fått både barne- og familieselskap, men slik det er nå ser jeg ikke hvordan vi skal få det til.

Nå har jeg kontaktet en underholdningsartist som kan stille i barnehagen på dagtid. Da får han i alle fall feire sammen med vennene sine der. Tar med pølser, kaker og frukt, og så tar jeg noen timer fri fra lesingen for å være sammen med dem der.

Trøsten er at dette er det siste semesteret jeg har eksamen før jeg blir ferdigutdannet, og at vi skal nyte hver eneste vår fremover sammen. Men jeg klarer allikevel ikke å la være å tenke på at jeg burde holdt en fest for ham hjemme...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm....hvorfor har dere bare ik selskapet på Mc.Donalds ?

Billig, trenger ik å rydde el noe...er jo genialt og ha det der når det er liten plass hjemme :)

Skrevet

har du ikke en mann som kan ta det største skippertaket hjemme? (ikke ment som et krangleinnlegg altså) men dersom han ikke er vant til å gjøre så mye så skriv en liste til han eller la han slå til og arrangere alt sammen selv så trenger ikke du gjøre noe annet enn å stille opp. selv om det ikke blir helt som du ønsker blir jo barnet mer enn fornøyd!!

Skrevet

Det har du rett i, men han blir så grinete av å gjøre husarbeid at det vil jeg helst unngå. Det blir uansett mye på ham også nå, når jeg ikke er så mye tilstede som jeg vanligvis er. En annen ting er at jeg rett og slett ikke har så mye overskudd til å være sosial for tiden. Går rundt i min egen eksamenståke.

Men kanskje vi skulle prøve å ta festen på mac donalds ja. Det var ikke en dum ide. Barneselskap er noe helt annet enn familieselskap. Lettere å forholde seg til barn akkurat nå synes jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...