Gå til innhold

Hvordan koker dere ull amme innleggene deres??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså med ull shampoen oppi kokevannet. Koker de til det koker opp eller koker det noen minutter.. Ting skal ikke være lett altså... trodde ikke ull tålte så høy temperatur jeg, men der tror jeg at jeg tar feil.....

Hjelpe meg den som kan;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig forskjellig på hvordan de ulike ull innleggene kan vaskes. De fleste kan bare vaskes på 30 grader finvask/hånd. Noen kan vaskes på 60 grader. Så du må nesten se på de du har, står det ikke på dem eller pakkningen du fikk dem i. Evt. høre med der du kjøpte dem. Synd at de skal bli ødelagt etter en vask. Derfor er det beste å ha papirinnlegg innenfor ullinnlegga så det ikke blir melkesøl på de så du slipp å tenke på bakterier og koking.. :) Håper det hjalp litt iallefall.

Skrevet

Jeg pleide å koke i fem min. Det stod i bruksanvisningen til de amme innleggene jeg hadde.

Skrevet

Skjønner ikke helt det der med at så mange har papirinnleggene på innsiden av ullinnleggene. En del av poenget med ullinnleggene er jo at de er bakteriehemmende. I tillegg blir de ikke kalde selvom de er våte slik som papirinnleggene.

Jeg har alltid ull innerst og papir utenpå i tilfelle lekkasje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...