Novemberbolle Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Først må jeg bare si at jeg ikke er ute etter å bruke dette forumet til noen konklusjon. Har pratet med legen, og fått time til klokken to. Men blir jo selvfølgelig bekymret, og lurer på om ting er som det skal. Jenta mi hadde 40 i feber inatt, og ligger nå på 39,5 etter paracet.. Hun puster tungt og sover HELE TIDEN.. Er dette normalt til barn med høy feber?
rosa og en blå Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 vet ikke om det er normalt. men ja, slik er mine barn )
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Ofte, ja. Mine har pleid å variere med å snakke over seg og sånn, da er søvn langt å foretrekke. Lur av henne dyna og bruk bare laken, lykke til hos legen.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Det er ikke uvanlig, nei. Samtidig så kan barn med høy feber være i full aktivitet, og virke upåvirket av den høye feberen. Det er veldig vanlig at små barn fort får høy feber. Tempen etter paracet gir vanligvis et godt bilde på hvor hardt angrepet barnet er av infeksjonen.
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Bare et råd. Sjekk alltid tempen på barnet om natten også. Selv om du har gitt paracet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå