mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Men nå fyrer naboen:o) Sånn på ordentlig, ryker-av-pipa-fyrer... Så kaldt er det vel ikke??? Jeg har slått av alt av varme, bortsett gulvene på bad og kjeller.... "løper å ser på gradestokken"
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Noen ganger blir det bare rett og slett huskaldt og da kan det være deilig å fyre litt i ovnen:-) Og du vet ikke hva de driver med? Kanskje barna er på skole og barnehage, og de er hjemme og har en hyggelig formiddag. Da er det fint at det er varmt og lunt:-) Hahahahaha................
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Altså...vi fyrer her å.På kveldstid vel og merke.Er svinkaldt er det...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. mai 2008 He he he, jeg vet litt hva de driver med da...... Vi har kanskje litt mer innsyn til de enn vi ønsker:o)) Dessuten kjørte han på jobb tidligere, men kan jo være at det er postmann. Vi har nå 23 grader inne uten varme på (ja bortsett fra kjeller da) Men sikkert kaldt hos dem:-DD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå