Gjest sug lut fet ballade Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Nei, skal ikke utnytte ekspertisen din grovt, for en gangs skyld, men heller invitere på balkongvin - nå er balkongen bugnende og flott, både av innkjøpt og sjøldyrka. Kornblomster på vei opp, tagetesene jeg sådde er kraftige og flotte og blomstrer alt, erteblomstene vokser seg til (pussig nok er to blitt lange strater uten hold i, mens en er kraftig og flott og forgreiner seg fra bunnen - enda de har hatt samme vilkår??) og solsikkene er over meteren og skikkelig kraftige. (Har fått adoptivforeldre til resten av solsikkene, heldigvis... tre er nok!) Eneste som fortsatt er inne er tomatplantene - litt småkjølige netter. Har nå elleve digre krukker, ni småpotter, tre kasser og to ampler - på en standard blokkbalkong - så det er ikke tumleplass, men har klemt inn to nydelige gamle stoler og det er plass til å sette fra seg vinglasset og skue nyskapende utover hovedstaden...
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Jeg kommer, jeg kommer! Dette høres ut som noe nydelig noe. Du har virkelig grønne fingre =) (ser for meg at du dypper grønne fingre i lut og suger godt på dem)
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Men pelargoniaprosjektet døde, da - enda de hadde tilnærmet ideelle forhold, mener jeg sjøl - ingen av dem kom igjen etter jeg tok dem inn i varmen. Så det er mulig de ble litt over-luta..
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Regner med det var zonale, de er ikke så lette å få til dessverre... Jaja, du får kjøpe nye=) Jeg satser på kjøp og kast, selv om jeg har gartner. Sitter her og ser på en halvdød bonzai, kjøpt for 3 dager siden. Vet jeg burde vanne den, men gidder jeg lette på ræva? Nix.
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Helt sant =) Nå må jeg logge av, mitt lille barn med forkjølelse, feber, øyebetennelse, ørebetennelse og tann på gang er våken. Tid for store mengder paracet, sussing og smasking. Tada=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå