Gå til innhold

Fy fabian så ble det streik! Hulk!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble ordentlig lei meg for at kjæresten ikke kommer likevel.. Selv om vi var forbredt på dèt.

17. mai blir det jo for det om. Men, litt :-( ..Savner kjæresten min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trasig! Håper du får en fin 17. mai feiring alikevel.

*trøsteklem*

Skrevet

Men kan han ikke ta toget?

Skrevet

Det ville tatt et døgn ned og et døgn opp igjen. Og da hadde jo hele helgen gått. Så det er ikke et alternativ.

Krysser fingrene for at streiken ikke varer så lenge, så hun kommer neste helg:-)!!!!!!

Skrevet

Uff så dumt:( Her har mannen vært i Bodø og kom heldigvis hjem i dag... ganske flaks egentlig.

Kose deg i morgen uansett da:)

Skrevet

Så heldig! :-) Dere får kose dere masse dere også, leader.

Joda, skal kose meg for det jeg! ..

Skrevet

Så trasig!!!

Hører de truer med å ta ut Gardermoen over helga.. Så få henne hjem så fort dere kan over helga.....

Har du noen andre å være sammen med da??

Skrevet

Pappa sitter fast der oppe han også... veldig trist for deg snuppa...

Skrevet

Min stefar sitter fast i aberdeen.... På en måte litt greit siden vi da får ha bilen=P

Blir vel fly til stavanger, og leiebil hjem til bergen i natt!

Skrevet

Hun bor i Harstad skjønner du *ale*. Derfor håper jeg ikke streiken varer evig, slik at hun kan komme neste helg. Joda, jeg har familie og barn jeg skal være sammen med. Så det går så fint så;-)

Ja, Jenny-Penny han er stuck der opp han da. Er han alene? De har satt opp fly fra Bardufoss, med påstigning og gratis buss fra Evenes flyplass. Han må sjekke med SAS. De kunne ikke garantere fly hjem på søndag og da ble det for risikabelt for madammen som har elever som venter på henne mandag. Men, be faren din kontakte dem. (dersom han ikke hørt allerede).

Skrevet

dakar dejjen! *trøsteklemme*

håper hun kommer seg nedover snart da. kjedelig å savne kjæresten.

jeg tror ikke de tar gardermoen, da blir det tvungen løsning garantert med påstander som fesk rikes sikkerhet. hehe.

Skrevet

Det er litt urk og hulk..

Menne, det blir nok hyggelig likevel. Litt bedre humør nå, he he..

Pappa ringte meg i morrest (06.30) for å fortelle at det ble streik og jeg bare ula i senga. Ha ha.. Morn'a Jens.

Jeg, jeg drar meg i øra for det siste der.. Godt å høre at du har trua;-)!

Skrevet

jobber på flyplassen vettu.. hehe.. selvom vi er ferdig med våres forhandlinger så blir det jo lite å gjøre om det er streik, og det kan jeg aldri tenke meg skjer. så heldig er jeg nok ikke. hahahaahha!

synes jeg hører deg ule! *fnis*

Skrevet

Ha ha ha.. det tenker jeg, ja. Og gjett om jeg ikke tenkte på alle de ansatte som fikk feire 17.mai likevel.

Jobber du på gardemoen? Med/som hva? Da har du nok sett meg surre rundt der det siste halvannet året, så bereist som jeg har vært.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...