gifteklar gravid og kvalm Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 noen som har en god oppskrift på en gryterett jeg kan kage i kveld og servere til lunsj i morra?
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 16. mai 2008 dytter den opp igjen
Espoir Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Tja, oppskrift og oppskfift fru blom. Det er ganske godt å dele svinekjøtt og bacon i biter, steke det. Steke løk i båder, fersk champignon og paprika. Hell alt i gryte, hell over fløte, la det koke litt inn sammen med karripulver, salt og pepper. Kan serveres med ris og evt. salat til.
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 2-3 ss smør 2-3 ts karri 1 hvitløksfedd 1 rød paprika 1 purre Dette surres i gryta til grønnsakene er møre 2 dl rømme 2dl fløte 200 g tomatpure litt salt og pepper 1 boks skinke i terninger Kokes til alt er varmt, ca 5 minutter Serveres med ris og ferske rundstykker Dette er nok til ca 3 personer, og når du dobler oppskriften, ikke ta dobbelt med karri, da kan den fort bli for sterk. Hvis jeg tre-dobler gryta, tar jeg ca 4 ts karri.
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2008 takk for oppskrift den høres kjempegod ut men mannen min er ikke så begeistret for karri så den får jeg prøve en gang bare jeg og snuppa skal ha middag men kan dere se på denne opskriften jeg fant og se om jeg kan ha noe annet oppi i tillegg for å "piffe" den litt opp? http://matprat.no/artikkel.aspx?artid=13513
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå