Gå til innhold

hva er bringebærbladlapsler?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på hva dette er,og hvorfor dere bruker det:)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel bare bringebærblad som er tørket eller noe :P

Skal visst forberede livmoren på fødselen, dvs gi en raskere og mindre vond fødsel. Få livmoren til å trekke seg fint sammen etter fødsel, og gi mindre rifter under fødsel.

Er det jeg vet om det =)

Skrevet

Skal man ta det hele svangerskapet eller bare rett før termin? evt. etter fødselen?

hørtes jo interessant ut:)

Skrevet

Man kan begynne på dem 3 mnd'er før termin, men jeg syns ikke det er nødvendig!

Sist begynte jeg 19 dager før mini ble født, og fikk god effekt av dem syns jeg (tror jeg) hehe...

Denne gangen har jeg begynt 5-6 uker før termin :D

Du kan ta dem etter fødsel også, for livmoren sin del :)

Skrevet

tusen takk for svar:)

 

Skrevet

Hvor får man kjøpt dette? :-) Helsekost?

Skrevet

Helsekosten ja =)

Kan også kjøpe te, men den kan du ikke ta før 4 uker før termin.

Skrevet

hvorfor skal man ikke ta bringebærbladte før 4 uker før termin? :) visste ikke om disse bringebærbladene, og ikke at de virket positivt mht fødsel. gjett om jeg skal kjøpe de, jeg gruer meg sånn til fødselen. positivt å lese om slike ting:)

Skrevet

Slik jeg har skjønt det kan te'en fremskynde fødselen, så man må ikke drikke denne for tidlig. Mens noen sier at det er akkurat samme greia, skjønner ikke helt det der jeg =)

 

Men sist tok jeg kapsler & te 19 dager før mini kom til verden, og mener at man trenger ikke bruke det i all evighet før termin. Føler hvertfall jeg fikk god effekt! :D

 

Denne gangen har jeg begynt på kapslene 5-6 uker før termin, te''en får jeg ikke tak i :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...