Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer hvis man slutter på p-piller midt i et brett? Jeg har hørt at det ikke er bra, men i mitt pakningsvedlegg står det ingenting om saken. Da kan det vel ikke være så farlig, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

 

Jeg aner ikke verken frem eller tilbake ang det, men du kunne kanskje ta en telefon til legen din, for sikkerhets skyld ?

 

 

Skrevet

Jeg slutta midt i ett brett, og lever enda:P

hehe.. Er jo ikke farlig å slutte midt i.. det tviler jeg på

Skrevet

Jeg tenker som deg. Hvis det hadde vært farlig burde de i alle fall skrevet noe i pakningsvedlegget synes jeg. Jeg bare begynte å lure, da jeg leste noe på "snart klar-forumet" hvor de syntes det var så grusomt fordi ei jente hadde slutta midt i brettet. Også tenkte jeg liksom "hjelp, det gjorde jo jeg også!!"... men så klarer jeg ikke å finne ut HVA som er så farlig, så da er det sikkert bare tull.

 

Takk for svar jenter!

Skrevet

for to år siden måtte jeg opereres for celleforandringer. Siden jeg sku få narkose, kunne jeg ikke ta medisiner eller p. piller 4 uker før op. Jeg ringte og spurte om jeg kunne brå slutte midt i brettet, og de på Gyn sa at det måtte jeg bare gjøre. Så det er ikke farlig, men det kan bli litt kluss i systemet.. jeg fikk mens ganske fort etter, men neste mens varte til og fra i 5 uker faktisk.. Nå har jeg sluttet på p.piller ved å ta brettet ut, følte selv det var det beste. Har fått tr på dag 28 nå....

Skrevet

Hei

Jeg slutta etter to piller på nytt brett. Samboeren sa han var klar, og da klarte ikke jeg vente til brettet var farlig. Jeg fikk da mensen tre ganger på en mnd... Hvis du ønsker å komme igang fort anbefaler jeg deg å ta ut brettet, men tror ikke det er noe farlig å slutte midt i..

 

Skrevet

Virker som om det "farlige" med å slutte midt i et brett går ut på at man kan få uregelmessige sykluser, eller at det tar litt tid før man blir stabil. Hvis man er en veldig ivrig prøver kan jo dette være frustrerende, det skjønner jeg. Jeg slutta ca 2 uker inn i brettet, og fikk TR 4 dager etterpå. Dvs ikke "ekte" TR, men sånn "jukse-TR" som man får når man tar piller. Denne varte bare i 3 dager, og ganske nøyaktig en uke etter første dagen i "jukse-TR'en" kom el-smertene...

 

Krysser fingrene og håper jeg er i rute, for da kanskje vi klarer å lage et barn på selveste 17. mai!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...