Gå til innhold

Hehe, en ting e å barbere læggan, MEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

når man må barbere magen i tillegg for å dra til jordmora e d ille!!!! :-D

Andre som plages me hår på magen?? :-P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må kke barbere det vekk! Det er helt normalt å få hår på magen under svangerskapet, men det forsvinner etterpå. Hvis du da ikke begynner å barbere det, da kommer det bare mer og mørkere hår. Jeg napper de verste med pinsett, resten får bare være der til jeg er ferdig. Ble sånn forrige gang også, og det forsvant!

Skrevet

E bare et par laaaange svarte hår ca dær veivisern e da, men ska nappe dm næste gang :-P

Sykt ka de hormonan ska gjøre me kroppen altså ;-)

Skrevet

Det værste er jo at eg snart ikke kommer til for å barbere vekk alle hårene fra magen og ned lenger...Er i uke 22+ nå og magen skygger nå all utsikt nedover:p

Prøver å se for meg alternative barberingsmetoder/stillinger, noen inkluderer speil og et beina i ulike høyder...skeptisk om det funker hele veien til uke 40 hihi

Skrevet

Haha, d va nu d da!! :-P

Enn å ta varmt vann i ei bolla åsså stå foran et helfigursspeil å barbere? Vil d gjøre d ænklere kanskje??

Ellers så får mannfolkan trø te :-))

Skrevet

jess får veiviser jeg også . . tenkte jeg skulle prøve voks eller epilator... eller bare la det være i fred.. hehe.. men jah.. har problemer med å style lenger ned.. ser jo ingenting pga. magen! ser jo ikke mine egne bein engang.. men men.. ikke mye å gjøre med det. bare 11 uker igjen uansett:)

Skrevet

vi får la hår være hår....og de som er direkte ulekre får vi få litt hjelp med:))) denne mannen må da kunne brukes til noe ha oxo....

Skrevet

Jeg barberte meg både her og der i hele forrige svangerskap, trenger ikke se noe som helst er bare å kjenne med fingrer hvor hårene ikke er tatt. Det verste var i grunnen å ta leggene pga bekkenløsning, men det gikk på et vis det også, satt i badekaret og la beina på kanten. Jeg hadde aldri fått mannen min til å barbere meg, og i alle fall ikke annen hver dag, og det er jeg helt avhengig av for at det ikke skal klø og stikke. Hårene på magen forsvant sist ganske fort etter svangerskapet, og i dag oppdaget jeg de lange hårene igjen. Ikke bra å flashe magen når det står sol inn vinduene.

Skrevet

jeg sier bare en ting..voksing:) det tar iallefall bort mine bekymringer på den fronten:)

Skrevet

Når det gjelder voksing - hvor lange må hårene være før de kan tas?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...