Gå til innhold

Antrekk til 17. mai - i 3 grader og regn :(

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj... den teite dagen kommer allerede i morgen.. Jeg tror det blir sort penbukse og en eller annen silketopp med en liten jakke over og høye heler :P

Skrevet

hmmm.. aner ikke

Hadde tenkt søt tunika(kjole) over tights.og blir vel til at jeg tar det uansett vær.. så får jeg heller ha noen gode lag utenpå.

Skrevet

Hadde kjøpt søte røde 17. mai sko - men de må nok holde seg hjemme i morgen :)

Jeg tror jeg bare ser an i morgen..

Skrevet

Jeg hadde tenkt å ha bunad, men den passer jo ikke nå, siden den presser ned på magen...

Så jeg skal ha hvit kjole med en jakke over, så får jeg vel ta kåpen over der igjen :)

Skrevet

jeg planla en varm feiring.... så her blir det hvit bukse og hvit topp.... må vel satse på singlet under og sjal over for ikke å fryse ihjel. men tror jeg holder meg mest inne uansett jeg.... barnetoget sønnen min skal gå i skal jeg se fra bilvinduet, og arrangementet på skolen blir inne om det regner.

på kvelden blir det gummistøvler og anorakk på tur til hytta:)

Skrevet

æsj, regn og 3 dager? var jo ikke mange dager siden dte var sol og 28 grader her i oslo. herregud, skjer med 3 grader i mai???????

Skrevet

Siste oppdatering: http://www.vg.no/nyheter/vaer/artikkel.php?artid=192844

Ifølge Yr.no blir det tre grader og snø over 200 meter i Oslo under barnetogets marsj i morgen,,,,....

Jeg vil ikke at det skal verken snø eller regne i morgen

Jeg vil ha sol, ferie og masse penger ;)

Skrevet

med mindre noen har en diger bunad å låne meg så blir jeg hjemme på dagen i morgen ass

Skrevet

Heldigvis får jeg på hengende håret klemt meg inn i bunaden, så bunad her i gården. Og den skal bli god å ha, så kaldt som det blir... Må bare få somlet meg til å stryke skjorta:/

Skrevet

haha, huff. ender vel opp i jeans jg da....... hvor kjedelig er ikke det? jeg som hadde kjøpt kjole:(

Skrevet

Ja for no' tull med dette været altså!!! jeg var så fornøyd med å ha kjøpt meg en skikkelig fin sommerkjole, men den kan jeg jo ikke ha hvis jeg ikke vil fryse ihel.

Vurderer nesten å lete gjennom skapene hos min mor og se om jeg kan finne en bunad jeg kommer inn i!

Skrevet

Vi får heldigvis fint vær i morgen, men har ingen kjole å gå i... finner ingenting!!! :(

Skrevet

Jeg er egentlig veldig kokvarm for tiden pga graviditetshormonene, så jeg tar på meg etter eller annet av det jeg har planlagt enten det blir kjole eller linbukse. Jeg får heller fryse litt. Skulle ønske jeg hadde hatt en trenchcoat eller noe over, men jeg har bare dritstygge allværsjakker hvis jeg må bruke ytterjakke. Har mest lyst til å ta på meg joggedress, stappe i meg pølser og ligge på sofaen. Men med forventningsfulle besteforeldre og en lita jente på 20 mnd så må vi jo bare ut. Skulle virkelig ønske bunaden passa og jeg kunne tredd på meg den. Men den har belte i livet og skal egentlig syes om litt, så det er uaktuelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...