Pappas fultreffer :) Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Når det bare er en svak strek der, som man må studere i skarpt lys, er den positiv da? Må kanskje ta en ny test over helgen?
Sivalur Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Jeg tipper positiv men ville vel tatt ny test for sikkerhets skyld. Lykke til!
Pappas fultreffer :) Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. mai 2008 Jeg kan jo legge til at jeg er 3 dager over tiden og da...men vil liksom ikke ta gleden på forskudd her... Har gledet meg så lenge til denne dagen
Nusseline♀♀♂ Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Hvis det var en CB test vil jeg tro den er positiv. Hvis det var en QR test hadde jeg ikke stolt på det, har testet falsk pos på de sammen med mange andre.
pandabjørn Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 jeg testa svar positiv på QR 2 dager før IKM og jeg var gravid...) ta en cb test å sjekk i morra for der står det jo gravid/ikke gravid lykke til
Pappas fultreffer :) Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. mai 2008 Ja, det skal jeg gjøre, må nok teste en gang til uansett før jeg ringer legen og roper hurra Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå