Gå til innhold

Skifter mennene deres syn på brystene deres under graviditeten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er førstegangsgravid, og gift med en super herlig mann:) Han elsker å kose med brystene mine, suge på brystvortene osv.. Men har merka nå i d siste at han ikke er like ivrig etter brystene mine lenger:( D er jo veldig dumt, for nå er d enda deiligere når han tar på de, siden jeg har blitt mer sensitiv på brystvortene...

Men han liker liksom ikke å suge på brystvortene mine lenger, og vil så vidt ta på de...

Jeg har fortalt han tusen ganger at d ikke kommer melk ennå, (er bare 18 uker på vei).

Hvordan er deres menns reaksjon på brystene deres både under graviditeten og mens dere ammer?

Er så redd for at han er skremt bort for alltid når d gjelder brystene mine, og han bare ser på de som melkefabrikken til babyen...

Noen som har noe erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe

Interessen forsvinner nok litt, ja... ganske lenge siden sambo begynte å la de være, er i uke 23 nå.

Men melken kan komme når som helst, da og det har jeg sagt til han...

I går kom de første dråpene hos meg, og vet om ganske mange der melken (rå melken altså) Kommer leenge før termin. Kan jo forstå at de er redd for å få i seg, eller klemme ut melken under akten...

Tror nok han kommer sterkere tillbake etter amme-perioden, jeg:)

Skrevet

Min er nok ikke like interessert i mine naturlige lengre... Under graviditeten ble de større og fastere og han digget de. Det føles litt sårt.

Han har mistet interessen på sex siden jeg ble gravid og til nå- totalt halvannet år.. Så jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre. Vi krangler endel på grunn av dette. Jeg har langt mer interesse for sex enn han..

Skrevet

Huff - så utrolig kjipt. Det hadde jeg også blitt ganske lei meg for!

Mannen min er heldigvis ikke plaget av mindre sexlyst eller annet syn på meg etter at jeg ble gravid. Det begynner å synes temmelig bra nå, og han synes at jeg er så flott. Det redder hele min selvtillitt, herlige mann!

Men jeg er veldig spent på hvordan han kommer til å forholde seg til puppene når melken kommer... Han er veldig glad i dem, både før jeg ble gravid og nå.

Jeg tenker endel på om jeg skal operere dem hvis de blir stygge etter graviditet og amming. Jeg har ganske store pupper fra før og er redd de skal bli STORE kjærringpupper. (sorry digresjonen) :)

Gjest Mylian *2pp*
Skrevet

Mannen min elsker puppene mine uansett om jeg er gravid eller ei.

:-)

Skrevet

Jeg merker at samboeren min så vidt har begynt å bli litt mer reservert ang å kose med brystene mine nå. Men jeg vet at det kommer av at jeg har fått melk. Har hatt det en stund allerede, men nå renner det for et godt ord. Jeg ser han har lyst til å kose med brystene og han gjør det ofte, men jeg ser at han ikke tør å ta på dem slik han pleier å gjøre =P Og jeg har spurt han om han er redd for å få seg en sprut =D Og det er han visst... *ler*

Jeg forstår jo at han synes det er litt "skummelt" at han risikerer å få seg en sprut. Da jeg først begynte å lekke, syntes jeg det var kjemperart og småflaut liksom. Hendte jeg kjente at jeg var våt på armen og samboeren våt på ryggen når jeg våknet om natten.

Jeg synes ikke det er pinlig lenger nå. Er heller morsomt, spennende og rart. Men jeg forstår godt at samboeren min reagerer som han gjør =)

Skrevet

mens jeg gikk gravid var det ikke noe problem - og jeg er ganske stor fra før av så han merket nok ingen forskjell skulle jeg tro. etterpå, nå mens jeg ammer, er det er område han ikke rører. føler meg ikke så veldig sexy når det renner melk av meg for å si det sånn - og melkeproduksjonen blir stimulert nok av sex om ikke han skulle fikle der i tillegg, hehe

Skrevet

Etter at det lakk litt første gang (i uke 20 tror jeg det var) har han holdt seg unna. Tror det er mest fordi han har lest at hvis man stimulerer så tidlig, kan lekkasjen øke.

Har ikke reflektert så mye over hva som kommer til å skje under/etter amming. Vi har ingen problemer med å prate med hverandre, så det ordner seg nok.

Skrevet

Mannen min elsker brystene mine når jeg er gravid!

Fant ikke ut at han egentlig er en "puppemann" før jeg ble gravid og fikk større pupper! hehe

Skrevet

Min og elsker puppene mine når jeg er gravid, dem er steinharde for og si det sann :) hehe :) Han ligger å stryker og tar på dem hele tia..hehe..Han har aldri vært noe puppemenneske før..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...