Gå til innhold

Gruer meg til 17.mai borte fra mann og barn!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått kreft og ligger på sykehuset, og jeg gruer meg sånn til i morgen! Skulle så gjerne vært den som kledde bunad på min søte datter i morgen. Prøver å se positivt på det,men jeg har en stor klump inni meg. Håper dagen i morgen går fort, hverdagen er så mye enklere å takle enn dager som er typisk familiedager.

Måtte bare få ut litt frustrasjon.

God17.mai alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff nå fikk jeg en klump i halsen..her sitter jeg og surmuler for at jeg tråkket på noe i dag og har vondt i foten samt litt lite søvn:(

håper du får en grei dag på tross av alt.

sender deg varme tanker og en stor klem

Skrevet

Uff, dette hørtes ikke greit ut.

Sender deg en god klem :-)

Skrevet

Her er det lov å få ut frustrasjon, så bare kom med det.

Sender deg en stor klem - og god bedring.

Skrevet

fikk så vondt av å lese dette, tårene renner her nå. Det er jo dessverre slik at noen er syke også denne dagen, kommer til å tenke på deg når bunaden skal på i morra og sende deg varme godbedringstanker :)

klem

Skrevet

Huff, skjønner at du er lei deg, nå ble jeg trist... Skal tenke på deg i morgen..

Mange klemmer fra

Gjest sug lut fet ballade
Skrevet

Masse sympati til deg, HI.

Skrevet

Huff, nå ble jeg også trist her, får håpe du får se jenten din i bunad selv om det ikke er du som kler på henne.

Skrevet

Huff så leit, fikk klump i halsen nå.....

Sender deg masse trøsteklemmer og ønsker deg god bedring.

Skrevet

Det var trist å høre. Skjønner at du ikke gleder deg til imorgen, men konsentrer deg heller om å bli frisk slik at du kan kle på datteren din finstasen alle de andre årene:) Klem

Skrevet

Å nei, så fælt for deg! Det blir en trist 17. mai.

Men du får trøste deg med at du er på sykehuset fordi der skal de sørge for at du får være med familien din NESTE 17. mai, og tenkt deg da hvilken glad feiring dere får DA!

God bedring og klem til deg.

Skrevet

Takk for koselige svar damer! Jeg får jo besøk på sykehuset, men det er jo ikke helt det samme. God klem til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...