Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 I dag er det slutt på leken for bf.....i dag skal jeg til advokat og kreve annen hver helg + en dag i uka som bf må følge opp, og Hvis han skulle bryte avtalen mer enn 5 ganger på ett år, mister han delt foreldrerett og alle rettighetene! Han har sluppet billig unna i alle disse år, har ei på 7 og en på snart 1 år som han alltid har kommet hjem til meg for å se dem når enn det passet han....sjefet og trodde han bestemte....men NÅ er det nok!! Så nå har jeg ringt advokat.....så får jeg krysse fingrene og håpe han stiller opp for barna våres fra nå av....d burde han faen, han har kun hatt datteren på overnatting max 3 ganger på 7 år, og minsten 1 gang på ett år!! Kryss fingrene for meg at dette ordner seg !!!! XXXXXXXXXXXX
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 hmmm - si meg, hvordan greide du å få barn nr 2 med han da etter 6 år når han "har sluppet billig unna i alle disse år"... og hatt datteren på overnatting max 3 ganger på 7 år.?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Fordi vi har vært av og på i flere år...var egentlig ferdig med han....men han er veldig utspekulert og da jeg følte at jeg endelig var kommet meg videre, klarte han på en eller annen måte og gjøre slik vi ble venner igjen....og jeg trodde på det han sa av visse grunner....så kort tid etter ble jeg gravid....og kort tid etter det....brydde han seg ik lengre, for da visste han jo hvor han hadde meg... Kall meg hva dere vil, men dette var jo ik slikt jeg trodde det skulle bli, har vært veldig trist over denne situasjonen, ik lett og være alene med to og ik ha noen form for hjelp av familie heller.....og han har fått komme og gå som han vill for jeg orket ik mer krangling og styr enn hva vi allerede har....men NÅ har jeg tatt meg til mot og gjort det =) Så sånt er det...
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Ja, dette var trist, du har rotet deg bort i en eiesyk mann uten ansvar. Forferdelig for både deg og barna. Det er da riktig å kontakte advokat. Lykke til;)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #10 Skrevet 16. mai 2008 Tusen takk :`) Blir rart og ik ha barna 24-7, men samtidig kan jeg gjøre ting i huset, vaske, vaske vinduer uten en liten tøysegutt som skal rive ned bøtta !! Nei...har blanda følelser her, men tror det vil bli bra for barnna og få et nærere bånd med pappaen sin og Håper bare han holder sin del av avtalen jeg.... HI
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #11 Skrevet 16. mai 2008 lykketil!! men jegtror ikke det nytter.når han har en slik holdning i utgangspunktet så blir det ikke bedre med en avtale.jeg har samme problem med faren til gutten min,hanhar hanmaks 5 ganger i året og ca 3 timer hver gang,masse...nei:( gutten min blir snart 9 år og han har selv spurt faren om få sove hos han,da svarte han at det hadde han ikke tid til....
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #12 Skrevet 16. mai 2008 Huff....mange er så sleipe!! De vil gledlig ha deltforeldre rett med masse rettigheter, men ansvaret overlater de gledlig til mora! De skulle vært pliktige til og ha barna så lenge de har noe og si med delt foreldrerett!! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå