Gå til innhold

Hva skal dere gjøre i dag da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal først gå tur med en venninne, så skal jeg handle og innom polet. Etterpå skal jeg ta sol en halvtime før jeg skal hjem å vaske og lage verdens beste sjokoladekake til i morgen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes ut som en koselig dag :)

jeg skal rydde og vaske her hjemme, stryke bunadskjorten min og skjorta til mannen min. lage en suksess terte til imorgen også skal jeg jobbe fra 16.00 - 23.00 ..

Skrevet

Jeg skal innom NAV:/ På shopping:) Vaske gulv og klær :s

Skrevet

I dag blir det stress og mas som vanlig på en 16 mai.Lærer aldri!!

Huset skal vaskes,mat skal handles og lages,skjorter skal strykes,barn skal passes på,andre barn skal hentes,middag til i dag skal lages,bord skal dekkes til i morgen da 15 stk kommer på mat,....

Sier i år som jeg sa i fjor....NESTE ÅR SKAL JEG BEGYNNE FØR *ler*

Skulle ønske mini hadde plass i bhg i dag ja...da hadde alt gått så mye fortere,hehe

Skrevet

Rydde og vaske, har barnefri så resten av dagen skal vel brukes på å slappe av med en film eller to og noe snop I guess:)

Skrevet

Skal på feiring i bhg i dag med mini :)

Skrevet

Vaske hus :P heeele dagen, hehe.....kanskje ta med snuppa etter barnehagen for å kjøpe nye joggesko til henne, får se :) lage muffins også tenkte jeg å gjøre.....

Skrevet

det samme som Polllilopp

Skrevet

Jeg skal male vinduer i dag, pakke og forberede til i morgen..

På matshopping(hamstring??) etter jeg har levert ho lille til tanta si for hun skal være barnevakt i kveld. Jeg og min sambo skal ha kjæreste tid og gå på kino:D

Skrevet

Lese fram til tolv, og da skal me på skulen. Eg og mallo. Klokka to er det eksamen, men da har vi barnevakt heldigvis. Så skal vi hjem og spise middag, leke, kanskje gå ein tur. Sju er det på an igjen med lesing, til neste eksamen. =) Dette oppsummerer ikkje berre idag, men dei neste åtte vekene. =)

Skrevet

Trene kl 11, vokse legger kl 12.30. Så må jeg bake til imorra. Så må jeg handle til helga. Så må jeg bake til idag, for hele venninegjengen kommer hit... Og innimellom en eller annen gang må jeg hente Eivind i barnehagen, og pleie min "syke" (les utslitt etter trening igår) samboer...

Også må jeg vaske bilen min.. Og burde vet tatt sambo sin også, men det får jeg se ann gitt......

Skrevet

skal på jobb nå kl 9.30, jobber til 17. Så er det hjem å spise, stryke flagg og bunadsjorte, bake gelekake, gjøre ferdig 17 mai antrekket til lillemor, finne fram alt til i morgen. Får se hva vi rekker mer.

Skrevet

Rydde, vaske litt, holde styr på småen, re opp seng til foreldrene mine kommer, lage fiskebollemiddag (som sambo egentlig ikke er så glad i, men som jeg eeelsker, så han har endelig gått med på å ha det :), forhpåentligvis sette inn tørketrommel på badet (å tørke sengetøy på stativ tar evigheter...). Ja, nok å gjøre egentlig, får bare håpe jeg får ræva i gir. Ja, også må jeg jogge en tur...

Kjenner jeg meg selv rett, kommer jeg i gang med dette etter kl 19-20 når småtten har lagt seg :S

Skrevet

Vaske/rydde hus ( er halvferdig)

Fikse 17mai klærne til alle 5

Handle

Bake....

Ja..har nok å gjøre...

Skrevet

Vaske, vaske, vaaaaske!

Så handle inn mat til i morgen, og kakebake ting til søndag (mini 2 år), samt flagg og 17 mai stæsjh til kidza.....

Skrevet

16. mai feiring i barnehagen til vesla og nevøen min (gleder jeg meg til). Pynte på gravstedet til moren min, passe nevøen min og hjelpe søster å ordne i stand til sammenkomst i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...