Gå til innhold

Ammepumpe - noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har tips om hva slags ammepumpe som er best? Hva skal dere kjøpe?

Også om dere har noen ammetips generelt, eller sider der jeg kan lese mer. Synes det er så mange som ikke får til amminga ,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg får ikke til ammingen. min lille vil bare ikke. Hun er i dag 11 dager gammel. Jeg har prøvd en del pumper, den beste er faktisk avent hånd pumpe. De elektriske er så vanskelige å regulere. Man blir selvfølgelig sliten, men det kommer mer melk i hånd pumpen.

Og det er vanskelig å amme.Jeg prøver å legge henne til litt hver dag for å se om hun plutselig vil... Kjøp tillegg og flasker og ha hjemme, mye bedre med en rolig og mett barn en et grinete sultent barn. Husk at du ikke har nok melk i begynnelsen...

Lykke til

Skrevet

Takk for svar! Det er ganske mange som sliter med å få det til - tenkte jeg skulel være litt tidlig ute med planlegging (ikke at det kanskje hjelper, men da klarer jeg iallefall å tenke forbi fødselen :o)

Lykke til du også!

Skrevet

Kjøp albueskjell og salve på apoteket, vær forberedt på såre brystvorter!

Anbefaler "lydløs" / manuell pumpe, hvis du skal ut på noe en kveld, det høres ikke bra ut med elektrisk pumpe når du sitter i et avlukke på toalettet ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...