Lizz27 Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Hei alle jenter. Regner med at de fleste er like lei som meg av å gå med "slække" linbukser hele tiden. Veldig greit å kunne ha på seg olabukse og en fin topp innimellom. www.mamasita.no har flotte bukser som sitter som støpt. De er litt dyre men det er virkelig verdt det. Jeg bestillte på mandag og fikk buksen i går. Den passet kjempebra og jeg ble overlykkelig. Endelig kan man føle seg litt fresh igjen. Størrelsene er store og det lønner seg å gå ned noen størrelser. Jeg bruker vanligvis str 38-40 og bestillte faktisk small og den passet perfekt. Deilig å bruke noe som det står Small i foressten. Hehe.
Termin221008 Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Wow, her var det mye fint - takk for tipset! Utrolig bra at noen klarer å lage gravidejeans som er like fine som vanlige. Jeg er fullstendig avhengig av jeans, og kjøpte flere av den billigere sorten i forrige svangerskap. De er like slække og kjipe alle sammen, synes jeg, og jeg kvier meg for å bruke dem. Føler meg overgravid med en gang jeg tar dem på meg Nå er jeg i uke 18, og kan heldigvis bruke en del av mine vanlige jeans fortsatt, men tror jeg må investere i en av de på mamasita. Hvilken modell har du kjøpt? Jeg har valgets kvaler...
ChellBell - har født! Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Jeg må gå å kikke på den! Kan man bruke den som høygravid også? Jeg kjøpte mammajeans fra 2wear og er bare super misfornøyd! Altfor stor i størrelsen og måtte kjøre den i tørketrommel.. Nå ser den i hvertfall halvveis ok ut, men har skikkelig kjærring-snitt (les: brei rompe!).
Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Ai...også var den fineste utsolgt da.... Men de hadde veldig mange andre tøffe også da ;-)
Lizz27 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2008 Jeg er kjempefornøyd med den jeg kjøpte. Den het "JEANS STONE W522 - PIETRO BRUNELLI". Er vanligvis str 38-40. Bestillte S og den satt som et skudd. Litt dyr kanskje, men for meg var det verdt det.
Lizz27 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. mai 2008 Er usikker på hvordan den vil fungere når man er høygravid. Jeg er i uke 18 selv og har ikke vært gravid før. Vet rett og slett ikke enda. Uansett så er det veldig fint sinitt i denne buksen. Sitter fint over rumpe ) Den er litt lang bare. Jeg er 165 cm så den er sikkert bedre om man er ca 170. Uansett så bare sydde jeg den opp litt.
Termin221008 Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 Endte opp med den jeg også Bestilte på fredag, så jeg håper den kommer i dag eller i morgen. Er annengangs, så jeg tipper jeg ganske raskt kan se om den vil fungere når vi er høygravide, i forhold til de buksene jeg brukte sist. Skal gi tilbakemelding!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå