silhah og emilie Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 har vært våken snart en time..sovnet kl 04.30 i natt... huset ser ikke ut..alle skjortene må strykes..kaker må bakes..det må handles inn osvosv har verdens verste hodepine tråkka nettopp på et eller annet så det spruuta blod utover hele kjøkkenet..jaaaaa er i dårlig form fra før av emilie er ikke i form og sutrer veldig stakkar jippi
Misti Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Det høres ikke bra ut.... sender varme tanker å håper dagen går bedre enn du ventet... håper dere får en fin 17mai... lykke til
hit og dit Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Så så. Dette går bra veit du. Huset rydder du eller mannen din på ein times tid. Ta kun det største, og drit i å vaske. 17mai er utedag, og må ein vera inne så er det barnas dag, og dei bryr seg ikkje om husvask. Kaker kan du sløyfe, evt kjøp inn is, banan, non-stop og peanøtter. Mannen kan handle med liste. Stryking er eit helvette, heilt enig. Men det kan du gjer i kveld, mens du ser på Senkveld =)
silhah og emilie Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. mai 2008 *knis* det er bla noen er flinkere enn meg til å se positivt på ting..hehe skal ha masse gjester her på kvelden se så da syns jeg det er litt hyggelig om det er pent og rent her:p og det trengs VIRKELIG med en shining nå...2 uker med sykdom og stress gjør sitt med leiligheten ja
Sylwania Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 har jenta di feber ennå? Her i huset er det fortsatt høy feber på jenta vår. Håååper den gir seg til i morgen for hun er dårlig.... Hvis ikke blir det innetog ; )
silhah og emilie Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. mai 2008 jepp hun har nok det..jeg også faktisk:s hadde 39,4 da vi sto opp i morges... får håpe det blir feberfir barn på oss begge i morgen:)
hit og dit Skrevet 16. mai 2008 #7 Skrevet 16. mai 2008 Hmmm, no gjer du det veldig vanskelig for meg her......eg kan jo ikkje motsei deg på det, det ville blitt veldig dobbeltmoralsk av meg. Eg hater å invitere folk og ha skittent hus, og eg hater skittent hus generelt. Hmmm....du kunne fått låne hushjelpen min, men eg trur ikkje han kjem seg til Norge på kort varsel... Barnejente til emilie da? Bestemor eller noko? Mormor var god å ha når eg var sjuk som lita, husker eg. Eg har eksamen i dag klokka 2, og leser siste innspurt nå. Ikkje så positiv til min eigen situasjon, og da er det lettere å se det positive hos andre.
silhah og emilie Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. mai 2008 har ingen som er hjemme i dag jeg:s men det blir å sette min kjære i sving når han kommer hjem..så får jeg ta litt og litt bare tror jeg hvis jeg får det til lykke til med eksamen:) helt sikker på at det går kjempe fint:)
hit og dit Skrevet 16. mai 2008 #9 Skrevet 16. mai 2008 Det ordner seg for snille jenter, me må berre forholde oss rolig og puste med magen. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå