Gå til innhold

Åhhhh...endelig skjedde det!! Svakt positiv test 15.mai..


lillerunde

Anbefalte innlegg

Vet nesten ikke om jeg tør tro på det ennå, for har ikke noen spesielle symptomer ennå. Har vært endel trøtt, men ingen kvalme. Noe murringer i nederst i magen, kanskje. Andre som ikke kjenner så mye ennå? Har sannsynligvis termin mellom 18-21 januar jeg. Gleder meg til å bli med herinne:-) Og grattis til alle dere andre også...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, svanemamma!! Du er jo god å ha her..masse erfaring fra før med to gutter. Man er jo så usikker nå når man akkurat har fått konstatert graviditeten, for dette er noe jeg ønsker såå inderlig. Tok en ny test i dag med Clearblue, og den viste positiv raskt, så det hjelper jo på saken. Har så mange tanker i hodet nå, og er så utrolig glad. Fri og fredag-god helg allesammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig sagt lillerunde.

Det er bare å spørre hvis du lurer på noe, vettu:-)

 

God helg og god 17.mai!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så masse:)

jeg har antakelig termin 21.januar, men min test har også bare vært svakt positiv. Har heller ingen andre symptomer enn murringer i magen.. så er ganske så forvirret nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 20.januar, og alle testene jeg har tatt (ca 15 stk), har vært svaaaaakt positive.. men har lest at en strek er en strek, så jeg satser på at jeg er gravid. skal uansett til lege på mandag og få det bekreftet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så fantastisk å ha dere her inne. Noen som skjønner hvor usikker og lykkelig man er på en gang. Kjæresten min synes også jeg er helt tåpelig..litt testoman jeg og, men heldigvis alltid positiv:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...