Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ingen kan gjette hva jeg drømte:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drømmer så mye syke drømmer når jeg går gravid jeg. Masse rart. Særlig om folk jeg har gått på skole med for mange år siden osv.

 

I natt drømte jeg at Thea skulle sove over i en hule sammen med en bjørn, mens jeg og samboeren min hoppet fra 20 meter (jeg var da høygravid) og ned i ett basseng der vi skulle sove den natten.....

Jeg ble kald etterpå fordi vi ikke kledde på oss eller tørket oss når vi skulle dra opp på fjellet og hente Thea...

 

Det var LITT av det jeg drømte i natt.. Blir helt sliten når jeg våkner jeg ;)

Skrevet

Hadde mareritt i natt:S

 

Jeg og mini skulle sove hos tanta mi.. Så kom jeg inn på rommet der vi skulle sove, der lå det en død dame i senga. Tanta mi sa at vi fremdeles skulle sove der, i den senga etter at liket var fjerna.. Hadde akkurat lagt Mathias, men måtte hente han og skifte rom uansett! Da vi kom opp trappa hang det en dame og en mann under en sofa, de sprella med beina. Så var ikke helt døde.. Så leide jeg meg inn på hotell;D Varte ikke lenger enn en time bare.. Heldigvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...