babysjuk82 Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Ungan ha funnet medisin veska mi i morges. Har ingen aning om de har tatt noe. Dem virker normal. Blir de sløv og sånn med en gang hvis de har tatt? Får se det an litt,d meste lå på gulve,så trur ikke de ha fått i seg noe.
gullegget Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Ring giftinformasjonen 22591300 å oppgi hva de kan ha spist. De vet det meste. Jeg ville ikke ventet med å se om ungene ble dårlige.
❀Alle gode ting er 3❀ Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Det hørtes kjempe skummelt ut! Blir kanskje ikke helt det samme, men gutten min fikk en overdose paracet rett etter fødselen- han skulle ha 60 mg og ble isteden gitt en 1 g stikkpille. Hadde ikke feilen blitt oppdaget i tide, hadde det mest sansynlig først til levesvikt. Ble satt på motgift umidelbart etter at de oppdaget hva de hadde gjort. Tok en rekke blodprøver for å finne ut hvor mye kroppen hadde tatt opp- og jeg glemmer aldri de lange timene før prøveresultatene kom. Det skumle med det er at man ikke trenger å se symptomer før flere timer- kanskje dager... Ring for sikkerhetsskyld du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå