Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ligger lille M midt i dobbeltsenga, med et lite smil rundt munnen. Minner meg om da han var nyfødt, og jeg kun fikk ham til å sove etter å ha ammet ham, og jeg snek meg forsiktig ut av senga.

Natten har ikke vært så grei. Begynte egentlig i går, da han bare var trøtt hele dagen, og ville bare sitte på fanget å kose. Ikke likt ham, som er en særdeles aktiv krabat. Og, så i natt, så har han vært våken hele tiden. Dvs. egentlig ikke våken, men det har kommet noen hylskrik, uten at vi har skjønt hva det har vært. Ikke lett å tyde små 1-åringer som ikke kan uttrykke hvor de har vondt. Da går det ikke an å være streng å få ham til å sove alene. Så, det ble inn i dobbeltsenga, uten at det hjalp. Men, nå har han i hvertfall fått sovet 1,5 time, så får jeg se hvor lenge det går til han våkner. Imellomtiden går jeg inn og titter på ham, beundrer ham og smiler for meg selv over hvor flott gutt vi har fått. Nå fikk jeg også lyst på en liten en til :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får håpe det ikke er noe sykdom på vei nå da, coscos.

Dere skal jo snart reise:-) Krysser fingrene for at det kun var noe forbigående og at nettene som kommer blir gode som gull!

Og søt det vet jeg at han er, uansett om han sover eller ei. Han har et smilende og herlig ansikt og med skikkelig glimt i øyet. Orntli go'gutt er han.

Og kommentar i annen tråd om at du bare serverte rester... Ha, ha, den går vi ikke på nei! Ja vel, så var det tatt noen biter av noen av kakene, men FOR et utvalg! Og nybakte pizza-snurrer! Glad jeg fikk gått av meg noe den dagen. Super restefestedag, det var det det var!

Ønsker deg og dine en riktig god tur sydover, coscos! Og du får bare finne en internett-cafe hvis dagene blir for lange, så er vi her vi;-)

Klem

Skrevet

Javisst er de søte når de sover :)

Krysser fingre for at det ikke er sykdom på gang,og håper at du får tatt igjen litt søvn.

Og god tur,kos dere!

Klem

Skrevet

Nydelige er de ja:o)

Henger meg på de andre om kryssing av fingre for at det ikke er sykdom og at du også må få deg en blund!

...en til?

Når da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...