Gå til innhold

Til dere som har provd online dating!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har provd meg naa, for forste gang.... synes det er litt skummelt. Skriver jevnlig med en fyr som jeg liker ganske godt, men naa vil vi snart treffes. Gruer meg litt....

Dere som har erfaring med dette, hvordan gikk det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grua meg som en gal, og begge drakk litt for mye siden vi var så nervøse ;-) I dag flirer vi av hele daten, he he.....Vi er forresten kjærester på 4. året og har kjøpt hus og har en sønn på 7 mndr.....Så det gikk bra;-)

Skrevet

Han jeg i dag er gift med og skal være med 4 ever og har verdens skjønneste datter sammen med, traff jeg på online dating :)

Skrevet

Var skeptisk jeg også...og skrev med en fyr i lang tid. Nå så eier vi hus i lag, har to fine jenter, skal gifte oss og så skal han adoptere sønnen min. Så ja, man kan finne den store kjærligheten på nett

Skrevet

Hmmm det hoeres jo lovende ut....

Den dere skrev med over lengre tid, svarte til forventningene altsaa?

Er litt nervous for dette hehe...

Skrevet

Eg traff også min kommende mann på nettet. Vi møttes for første gang etter et halvt år, men da var det INGEN kjemi mellom oss... Men eg ville så gjerne finne mer ut om denne mannen, da han hadde hobbyer som interesserte meg... Skrev noen sms med han det neste året, møttes så igjen 1 år etter, og det ble full klaff!

 

Nå har vi vært sammen i snart 3 år, har en jente på 20mnd og gifter oss til sommeren :o).

 

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...