1mor3barn&1000ideer Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Jeg har provd meg naa, for forste gang.... synes det er litt skummelt. Skriver jevnlig med en fyr som jeg liker ganske godt, men naa vil vi snart treffes. Gruer meg litt.... Dere som har erfaring med dette, hvordan gikk det?
petite fleur Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Grua meg som en gal, og begge drakk litt for mye siden vi var så nervøse ;-) I dag flirer vi av hele daten, he he.....Vi er forresten kjærester på 4. året og har kjøpt hus og har en sønn på 7 mndr.....Så det gikk bra;-)
Koseklompen Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Han jeg i dag er gift med og skal være med 4 ever og har verdens skjønneste datter sammen med, traff jeg på online dating
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Var skeptisk jeg også...og skrev med en fyr i lang tid. Nå så eier vi hus i lag, har to fine jenter, skal gifte oss og så skal han adoptere sønnen min. Så ja, man kan finne den store kjærligheten på nett
1mor3barn&1000ideer Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2008 Hmmm det hoeres jo lovende ut.... Den dere skrev med over lengre tid, svarte til forventningene altsaa? Er litt nervous for dette hehe...
Arb.ledig husmor Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Eg traff også min kommende mann på nettet. Vi møttes for første gang etter et halvt år, men da var det INGEN kjemi mellom oss... Men eg ville så gjerne finne mer ut om denne mannen, da han hadde hobbyer som interesserte meg... Skrev noen sms med han det neste året, møttes så igjen 1 år etter, og det ble full klaff! Nå har vi vært sammen i snart 3 år, har en jente på 20mnd og gifter oss til sommeren ). Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå