My24_to småtroll :o) Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2008 Jeg var sannsynligvis første kunde på apoteket, på tilbud for 99 kr ) Og det er den beste testen jeg noen gang har tatt, den viste jo GRAVID! ) Åååå, jeg blir et syn med flagget i 17. mai toget!!
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 ååååååååååååååå gratulerer så utrolig masse:) nå kan jeg tenke meg du er stor fornøyd:) d eren så utrolig deilig følelse og få positiv test:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå