Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Har dere oppskrift på god vaniljekrem? Og hva slags annet pynt bruker dere?
Linda-Kristin=) Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 kremfyll med aprikos og valnøtt er godt:) ellers bruker jeg bringebærsyltetøy i kremen, det liker jeg best:D
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 ferdigbunn, kjøpt marsipanlokk og vaniljekrem på boks! Det eneste jeg "lager" selv er kremen, hehe. Men god blir den!!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Blander du da vaniljekremen og den kremen du lager selv før du har det på..eller hvordan gjør du det? (er ikke kokk, he he)
Pipolinchen & Amalie Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 http://www.detsoteliv.no/searchresults_other1gruppe.php?1137 lagte denne skjøl til dåpen, denne smaker helt nydelig og er veldig enkelt å lage. Du kn gjerne forandre pynt til det hva du ønsker deg.
Fia tobarnsmor Skrevet 16. mai 2008 #7 Skrevet 16. mai 2008 Jeg kjøper ofte ferdig-bunn, men det er veldig enkelt å lage bunnen selv også. Og bedre:-) Som fyll har jeg vaniljekrem (ferdigkjøpt) blandet med krem og bringebærsyltetøy. Dynker bunnene med litt melk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå