Gå til innhold

har du vaert utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har aldri vaert utro. men jeg vet jo om veldig mange som har det. av og til lurer jeg paa om samboeren min har vaert det. Jeg tror kanskje det har hendt. Jeg bare lurer paa om det er mange her som har vaert utro og som aldri kommer til of si noe til samboeren sin???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært utro to ganger. Begge ganger i et forhold som egentlig allerede burde vært avsluttet, dog da dette ikke unnskylder noenting, tvert i mot: det var ren og skjær feighet fra min side som ikke turde/klarte gå, men var utro i fylla i stedet..

Men kunne aldri i all verden gått tilbake til et forhold uten å fortelle hva som hadde skjedd!! Min eks gjorde det, og jeg fikk masse hint av venninna mi han var utro med om at noe hadde skjedd så jeg konfronterte han gang på gang på gang, og han bare løy og løy og løy meg mitt i trynet! Men sprakk til slutt da, og fortalte... BANNA BEIN, er man utro må man si det og så får det briste eller bære! Man kan ikke bygge et forhold på løgn!

Noen sit er det kanskje et forhold som egentlig er over, eller man vet at forholdet ikke vil tåle det uansett og da bør man vel bare gå uten å fortelle, da dette bare gjør vondt verre...

Skrevet

Uff så vondt for deg å gå og lure slik!!! Vil bare si deg at det er jo ikke sikkert. Hvorfor tror du han er utro?? Vi kan alle begynne og kjenne på redselen for at partneren kan ha vært det og tro at det er slik. Finn ut det først kanskje...

Skrevet

Jeg er elskerinne-

Skrevet

Jeg er også elskerinne. Får jeg det som jeg vil blir han etterhvert mannen min.

Skrevet

Jeg har vært utro. Og hadde nok aldri sagt noe hadde det ikke vært for at han fant det ut selv. Vi er fortsatt sammen!

Skrevet

Du som også er elskerinne,- hva føler du når du møter hun som han deler seng med hver natt, spiser middag med hver dag? Vet at hun er er misstenksom ovenfor meg, så sin samboer snakke i telefonen, ringte meg uten sjult nr for å sjekke om jeg også snakket i telefonen..

Skrevet

selvfølgelig har jeg ikke vært utro.

Det er det dummeste!! for idioter

Skrevet

Bare for å opplyse deg, elskerinna får sjelden mannen.. De aller fleste velger å bli hos kona...........

• 2 uker senere...
Skrevet

har noen vært utro mot deg, kommer du aldri til å være utro selv! det gjør vondt!!! kan noen være utro MED deg, kan de også være utro MOT deg! desverre...

Skrevet

jer er elskerinne, å i et forhold, et dårlig forhold, der jeg vet at han har vert utro, har hass sex med gjevne mellomromm med en siden februar, men har ingen følelser for han, det er bare sex. Han er også i et forhold, så vi har blitt enige om å ikke si noe.....trives med det

Skrevet

Jeg har faktisk fått mannen min jeg da! Ble tatt ut separasjon nylig, så nå planlegger vi fremtiden vår sammen. Har en annen elskerinne-venninne som også fikk mannen. Det er nok mange elskerinner som får mannen, vi hører bare ikke noe om det.

Skrevet

Elskerinne nr.2 her..

Jeg kjenner ikke kona hans. Vi bor ikke på samme sted. Aldri møtt henne faktisk, kun sett bilder. Vet hun har vært mistenksom, men nå spiller det faktisk ingen rolle ettersom de skal skilles.

Skrevet

Jeg har vært utro mot han jeg venter barn nr 2 med nå. Det skjedde i en veldig tøff periode av forholdet vårt. Min samboer slet med depresjoner, og overså meg totalt. Følte at eneste måten jeg kunne føle meg litt bra på, var å få positiv oppmerksomhet fra et annet sted... Dette vet ikke samboer om, og han kommer heller aldri til å få vite noe. Det ville ikke ført noe godt med seg uansett. Det ville knust han å få vite det nå. Og da det skjedde, var jeg så langt nede at jeg var nødt til å ha en å støtte meg til. Så på en måte kan man si at vi fortsatt er sammen pga at jeg hadde et forhold på si....

• 2 uker senere...
Skrevet

men har han gjort det MED deg, kan han vel gjøre det MOT deg??

Skrevet

De hadde ikke et samliv på flere år, så jeg synes ikke spesielt synd på henne. Så lenge vi er i stand til å ivareta et deilig sexliv, så stoler jeg bunnløst på ham.

• 1 måned senere...
Skrevet

Anonym 01:06 4.06.2008:

Var slik en gang i det forrige forholdet jeg hadde også. :( Hvordan er deres forhold nå, og hvor lenge siden var det du var utro?

Skrevet

traff en for lenge siden som hadde lyst på god sex som han aldri fikk av kona.kom til meg.han kyssa meg og fikk ikke lov til noe mer av meg og han sendte melding til meg senere at han angra,for at han ville prøve ei annen.så han var glad jeg ikke ville og at det ikke skjedde noe mer.

redda det ekteskapet ja!:)

Skrevet

Aldri utro.Aldri elskerinne. Syntes man også skal holde seg unna andres forhold til de har ordnet opp mellom seg selv.

Skrevet

Ja, jeg har dessverre vært utro i de fleste forholdene mine.

Har også hatt sex med en del menn som var i forhold da jeg var singel!

Sånn kan det dessverre gå...

Skrevet

Har aldri vært utro, men har vært "elskerinne". Jeg var 18 og han var 21, så de var ikke gift eller no. Jeg fant fort ut at han var en dust som ville ha i pose og sekk. Jeg hadde aldri blitt sammen med han om han hadde gått fra henne. Han er vist fortsatt sammen med henne og er fortsatt litt småutro. Dette var 4 år siden. Så det finnes de mannfolka som ikke klarer å la være.

Jeg har finni meg en kar som har opplevde utroskap, og nå kan jeg ikke tenkte meg å være utro eller være elskerinne. Dukker muligheten opp en gang i fremtiden, kan han faen meg gå fra dama før jeg slipper han til.

Skrevet

jeg har vært utro i tidligere forhold

og jeg har ike fortalt det til de.... syns ikke det er noe poeng hvis du er 100% sikker på at de aldri får vite det... hvorfor skal de lide for noe DRIT DUMT du har gjort!!!!???!!!!

Skrevet

Utro har jeg vært, men det var et voldelig forhold som ikke førte med seg noe, jeg har i ettertid sagt det til han bare for å være en dritt. Barnslig og idiotisk gjort, men vi kranglet og jeg tenkte meg ikke om. MEN i mitt nåværende forhold hadde jeg ALDRI ALDRI vært utro.. så tror den der "en gang utro, alltid utro" myten er piss. De jeg var utro med var single, og hadde den andre hatt dame hadde jeg aldri nærmet meg han for jeg vet det er vondt å finne ut av det. Hadde min daværende type fått vite det da hadde han klikket men ikke blitt såret, men et normalt menneske ville blitt knust.

Skrevet

Jeg hsr vært utro 1 gang mot min nåværende samboer/forlovede for lenge siden. Jeg sa det til han same dagen.

Han ville ikkje gjøre det slutt, men jeg følte ikke at jeg fortjente ham etter det jeg hadde gjort, så jeg gjorde det slutt.

Men vi ble samen igjen 2 mnd etterpå. Har ikke vært utro etterpå og kommer aldri til å være det igjen heller.

Og jeg er ikke enig i "en gang utro, alltid utro" Jeg har lært og kommer aldri til å være det igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...