Gå til innhold

Hva gjør man hvis man venter tvillinger....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og har en som da vil være 15 mnd. Hva gjør man i forhold til vogn???? Bare et lite praktisk spørsmål. Søskenbrett til en på 15 mnd er jo litt risky... Hvordan skal man få med seg alle 3 på trilletur hvis man er alene på turen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes jo trillingvogner da .

Skrevet

det er det man har ordentlig bæretøy til;)

Skrevet

Jeg ville kombinert bæremeis og ståbrett tror jeg... Trillingvogner er så vanskelig å håndtere gjennom dører osv, selv om de også har blitt nettere med årene.

Skrevet

finnes søskensete til noen tvillingvogner også

Skrevet

En her jeg bor har dette, bare at hun fikk tvillingene først. Hun bruker tvillingvogn med søskensete på.

Skrevet

Bæremeis høres veldig slitsomt ut når en har tvillinger. En må være fri hele tiden til å ordne med ungene.

Jeg prøvde babyborn da tvillingene mine var babyer, det var helt fiasko.

Bare stress. Men når hadde jeg "kun" to babyer.

Jeg ville gått for søskensete evt. trillingvogn.

Skrevet

Ville satset på trillingvogn eller få tak i en abc buggy tvillingvogn hvor du har mulighet til å feste søskensete på toppen av vognen, nesten ved styret. Du får jo ikke kalesje da, men barnet får iallefall sitte, og du kan sikkert få festet en pose i på kalde dager.

Går du for trillingvogner så finnes det en som du kan ha i rekke, og som kan brukes med både 2 og 3 seter, greit når en bare skal ha med tvillingene. Lurer på om det er peg perego sin.

Å bære hadde jeg ikke sett på som noe alternativ, tungt og tungvindt når man i tillegg skal trille to og alle ungene kanskje krever litt iløpet av turen.

Skrevet

Har du sett på OTHs trillingvogn? Mener den er nett og grei. litt over 100 cm bred og veier ca 20 kg. Har ikke prøvd trillingvognen selv, men har tvillingvognen, og den er en drøm å trille i forhold til anfre tvillingvogner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...