Gå til innhold

Mamma1.gang 22.August.07 =)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor i Bergen bor du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åsane... Får jeg høre det nå?=P

Skrevet

Hehehe jada, du får høre det;-)

Det er jo langt vekke:-O

 

Jeg bor i Fana nemlig, og er like gammel;-)

Var derfor jeg lurte:-p

Skrevet

Ja, laangt ut på bondelandet=P kjører hest og kjærre vi....

Å, er du fra bergen?! burde jeg jo egentlig ha forstått mtp brann innlegget=P

 

Skrevet

JEg bor i Åsane mamma1.gang :D

Skrevet

JA! Det husker jeg=D

Lenge siden jeg har sett deg her inne... Skulle spurt deg om noe nemlig;o)

Skrevet

MULLEMI!!!

 

Her prøver jeg å sanke en venninne og så kupper du tråden min??? :-O

 

:-P

 

*kosemed*

 

 

Så dere kjører hest og kjerre ja?

Ja jeg tenkte meg det. Det er jo utrolig langt til Åsane! ;-)

Det er jo såklart heeelt umulig å treffes da, i byn f.eks.:-P

Skrevet

Nei, er du gal?! Byn? Herlighet, det må jo planlegges ned til hver minste detalj! Med overnatting, for til dyra osv=P

Skrevet

Ja det forstår jeg jo. Jeg mener, det tar nok veldig lang tid for hesten, og sikkert slitsomt å dra på kjerren helt til byn.

Og så tror jeg ikke det er så mange hoteller som har stall nå.

Det kunne kanskje vært noe å satse på :-O

 

Vi kunne jo f.eks. avtalt en dato i 2011, mulig det kunne latt seg gjøre?

Så kan du jo spare til en *trommevirvel* TAXITUR!!?!???

Skrevet

Akkurat! Godt noen har forstått det! Ikke barebare å være "bondeknøl" som de på godt Norsk kaller oss=P

Ser faktisk i avtaleboken at i 2011 har jeg noen dager ledig, og om jeg begynner sparingen nå, så skal det la seg gjøre;D

 

 

Skrevet

Jeeeej, det er strålende!!

Får du til noe på våren eller er det kun vinterstid du har ledig?

Tenkte at mai er jo en fin mnd, så da hadde vi hatt tre år på oss? ;-)

Skrevet

Elsker mai måned!!

Hehe, tre år skal gå bra med tanke på planleggingen ja;o)

 

Skrevet

Hmmm forresten, når jeg tenker meg om så har jeg planlagt at jeg muligens skal få baby i mai 2011 :-O

 

Hahahahaha:-D

Da får vi utsette det noen år:-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...