Monajenten Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2008 Hehehe jada, du får høre det;-) Det er jo langt vekke:-O Jeg bor i Fana nemlig, og er like gammel;-) Var derfor jeg lurte:-p
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Ja, laangt ut på bondelandet=P kjører hest og kjærre vi.... Å, er du fra bergen?! burde jeg jo egentlig ha forstått mtp brann innlegget=P
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 JA! Det husker jeg=D Lenge siden jeg har sett deg her inne... Skulle spurt deg om noe nemlig;o)
Monajenten Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. mai 2008 MULLEMI!!! Her prøver jeg å sanke en venninne og så kupper du tråden min??? :-O :-P *kosemed* Så dere kjører hest og kjerre ja? Ja jeg tenkte meg det. Det er jo utrolig langt til Åsane! ;-) Det er jo såklart heeelt umulig å treffes da, i byn f.eks.:-P
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 15. mai 2008 #8 Skrevet 15. mai 2008 Nei, er du gal?! Byn? Herlighet, det må jo planlegges ned til hver minste detalj! Med overnatting, for til dyra osv=P
Monajenten Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. mai 2008 Ja det forstår jeg jo. Jeg mener, det tar nok veldig lang tid for hesten, og sikkert slitsomt å dra på kjerren helt til byn. Og så tror jeg ikke det er så mange hoteller som har stall nå. Det kunne kanskje vært noe å satse på :-O Vi kunne jo f.eks. avtalt en dato i 2011, mulig det kunne latt seg gjøre? Så kan du jo spare til en *trommevirvel* TAXITUR!!?!???
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 15. mai 2008 #10 Skrevet 15. mai 2008 Akkurat! Godt noen har forstått det! Ikke barebare å være "bondeknøl" som de på godt Norsk kaller oss=P Ser faktisk i avtaleboken at i 2011 har jeg noen dager ledig, og om jeg begynner sparingen nå, så skal det la seg gjøre;D
Monajenten Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 15. mai 2008 Jeeeej, det er strålende!! Får du til noe på våren eller er det kun vinterstid du har ledig? Tenkte at mai er jo en fin mnd, så da hadde vi hatt tre år på oss? ;-)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 15. mai 2008 #12 Skrevet 15. mai 2008 Elsker mai måned!! Hehe, tre år skal gå bra med tanke på planleggingen ja;o)
Monajenten Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 15. mai 2008 Hmmm forresten, når jeg tenker meg om så har jeg planlagt at jeg muligens skal få baby i mai 2011 :-O Hahahahaha:-D Da får vi utsette det noen år:-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå