Gå til innhold

Hva ville dere gjort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vogna mi er ødelagt. 06 modell emaljunga. Den låsen til bagen er helt ødelagt. Reparere eller kjøpe ny? Har lyst på en sånn 3 hjuling. Og bruke dn gamle t sovevogn i b.hage ettehvert kansje.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde sikkert kjøpt ny og brukt den andre som sovevogn i barnehagen som du tenkte.

 

Men er den ellers fint brukt, og det er lett og fikse så er jo det også en grei løsning.

Skrevet

Eg har vogn dilla,så blir sikkert ny. Ser d er mange kule 3 hjulinger eg har lyst på.

Skrevet

du har jo en "unnskyldning" til å kjøpe ny da ;)

Skrevet

Men kan de bruke en sånn 3 hjuling fra starten av?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...