babysjuk82 Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Vogna mi er ødelagt. 06 modell emaljunga. Den låsen til bagen er helt ødelagt. Reparere eller kjøpe ny? Har lyst på en sånn 3 hjuling. Og bruke dn gamle t sovevogn i b.hage ettehvert kansje.
Trulte76 Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 jeg hadde sikkert kjøpt ny og brukt den andre som sovevogn i barnehagen som du tenkte. Men er den ellers fint brukt, og det er lett og fikse så er jo det også en grei løsning.
babysjuk82 Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2008 Eg har vogn dilla,så blir sikkert ny. Ser d er mange kule 3 hjulinger eg har lyst på.
babysjuk82 Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2008 Men kan de bruke en sånn 3 hjuling fra starten av?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå