timu Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 hun er 4mnd og sliter med å puste pga snørr...har hatt i morsmelk men det hjelper ikke,,,har ikke noen spray...help!!!
timu Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 15. mai 2008 forkjøla beibi dytter...har bygd opp senga nå...synes å ha hørt d skal hjelpe?
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Du kan lage saltvannsløsning selv. kok opp 1l vann og tilsett en strøken ss salt,avkjøl, drypp i nesa med en pipette, sprøyte eller det du måtte ha å hjelpe deg med. Det løsner opp det verste snørret i hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå