Gå til innhold

Hva skal de små ha på seg på 17. mai?


En liten og snart en til

Anbefalte innlegg

... og hva skal du ha på?

 

Her er det da meldt sludd og tre grader, så junior blir nok pakka godt inn i voksiposen tenker jeg. Men foruten voksipose skal han ha på seg bukse, skjorte og slips. Mormora har strikket bunad til han, men den var desverre litt for stor... Hadde vært fint med bunad, men akkurat nå er junior midt i mellom to klesstørrelser så det som passer på lørdag nok er for lite om en ukes tid.

 

Selv blir det bunad. Skal aldri det opprinnelig (siden jeg spiller i korps) men ender opp med å panikkvaske bunadsskjorta hver eneste 16 mai...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Både jeg og Ava skal ha bunad:) Svigermor har strikket bunad og kjøpt bunadsskjorte og sølje og greier, så ho blir bare såååå søt!! også passer den sikkert 1 mnd eller 2 ...;) hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og den eldste gutten skal ha bunad på oss og junior skal ha på seg en pen bukse, vest og en hvit genser:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha bunad begge to. Har strikket en bunad til henne som jeg gleder meg veldig til å se henne i:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal ha en nydelig strikkakjole som svigermor har strikka og jeg skal ha bunad:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...