Gå til innhold

Steike fine gardiner

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg vært på KID og kjøpt gardiner. Valgte den "korte" varianten (160 cm) og er kjempefornøyd med det. Dekker akkurat litt nedefor vinduet og stua har blitt mye luftigere. (Dessuten minsker det muligheten for at gardinene raskt blir dekket av et lag med leverpostei og kattehår)

Fant gardiner i en nydelig, flaskegrønn/blågrønn farge. Bare måtte ha de! Raska med meg et par puter i samme farge og et par mønstrede puter som matchet.

Sitter nå i stua og er så fornøyd med resultatet! En ansiktsløftning, rett og slett.

I mitt neste liv skal jeg bli interiørdesigner. Ikke at jeg nødvendigvis er så flink (ennå), men det er jo utrolig gøy å leke med farger og former. Tenk å få betalt for det, i tillegg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he ....ja det hadde vært noe, å få betalt i tillegg.

Det er helt utrolig hva det gjør med humøret og friske opp litt.

Og så er det billigere og mindre tidkrevende enn å pusse opp:o))

Men bruker du 160 gardiner på lange vinduer???

Jeg bare lurer,, for jeg har ikke peiling. Jeg har en søster som er sånn hobbyintriørdesigner, så jeg bruker henne , jeg.....

Uansett så hørtes fargen veldig sommerlig og fin ut.

Steike fine gardina:-D

Skrevet

Jeg hadde helt klart ikke egna meg i jobben....

Men,jeg skulle gjerne vært på kid en tur ja.Nye gardiner trenger jeg virkelig.

Jeg hater lange lengder,så 1.60 blir alltid kjøpt.Hvis ikke tror jeg at lillesprell hadde gått seg fast inni der ;o) Her passer slike bedre enn lange.Trenger jeg matter,så kjøper jeg det heller separat,hehe.

Ser for meg hvor fornøyd du ble =D

Helt sikkert steike fine gardina =0)

Å grattis med "nyopp pussa" rom til 17.Mai =)

Skrevet

Hørtes lekkert ut! Og kjempemoro å mikse og matche og gjøre små detaljforandringer innimellom:-)

Og det er jo ikke så mye som skal til for at det synes godt - det er det som er så fint!

Jeg også elsker interiør og finner stadig på noe:-)

Søsteren min var så estetisk og hadde kun vakre ting rundt seg de siste årene.......det var en drøm å komme inn i hennes vakre rom og gode energier!!! Mye FengShui og det er mange fine ideer å hente der:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...